fbpx
site logo

We Teach What We Practice.

קורס קורס עיצוב UX – אפיון חווית משתמש במוצרים דיגיטליים ומערכות מורכבות

אפיון מוצרים דיגיטליים ומערכות מורכבות

מעצבי ux - אפיון חווית משתמש במוצרים דיגיטליים ומערכות מורכבות

נטקראפט אקדמי הינה האקדמיה המובילה בעולמות הדיגיטל וההייטק כבר יותר מ- 15 שנה.
והחל משנת 2017 חלק מקבוצת Elad Software System, בית התכונה המוביל בישראל, שהביאה עימה יתרונות רבים לסטודנטים שלנו.
קבוצת Elad Software Systems, בעלת יותר מ-1,200 עובדים שנושמים, עובדים ויוצרים את הפרויקטים הגדולים והמתקדמים בתחומי​ ה– UI/UX , פיתוח, CRM, אי קומרס, BI וניהול מוצר לסטארטאפים לצד החברות המובילות והותיקות במשק.
We teach what we practice
קבוצת Elad העניקה לאקדמיה חיבור לתעשיית ההייטק שאין לאף אקדמיה אחרת, בכך שאצלנו הסטודנטים לומדים את מקצועות ההייטק והדיגיטל מהאנשים המובילים בענף וגם מאיישים משרות רבות בקבוצת אלעד ובחברות מובילות אחרות במשק.

מעצבי ux – אפיון מוצרים דיגיטליים ומערכות מורכבות
בואו להכיר את עולם חוויית המשתמש תוך שילוב ידע תאורטי עשיר לצד התנסות מעשית בשילוב חדשנות וכלים שיעזרו לכם להוביל ולהשתלב בחברות מובילות ובסטארטאפים. במהלך הקורס נערוך היכרות מעמיקה עם עולם חוויית המשתמש (User Experience -UX). נלמד את המונחים המקצועיים, את הבסיס המדעי, נשים דגש רב על הפרקטיקה ושיטות עבודה נכונות, נראה דוגמאות מפרויקטים שנעשו בשטח, נערוך תרגילי התנסות אישיים, נעודד חשיבה יצירתית ועוד.
את הקורס המקצועי והמוכר שלנו, אפילו שדרגנו עוד יותר, כדי להתאים אותו למגמות בשוק העבודה ולסטנדרטים של מוצרים דיגיטליים עכשוויים ובנוסף עיבינו את שיעורי המחקר ואת נושא אפיון מערכות מורכבות
בסופו של תהליך הלמידה, נדע את כל מה שמומחה חוויית משתמש צריך לדעת בתחומי הרשת, המובייל, האפליקציות, מסחר אלקטרוני, פסיכולוגית משתמשים ועוד – החל ממחקר משתמשים מקדים, תכנון ארכיטקטורת מידע ואפיון מונחה משתמש, דרך שימוש בכלי ניתוח ובדיקות שמישות ועד להכרת שימוש מעשי בכלים המתקדמים ביותר.
במהלך הקורס תלמדו שיטות עבודה נכונות, תרכשו כלים מעשיים ותאורטיים שיעזרו לכם לעצב טוב יותר, תתנסו בבניה ובאפיון ממשקים לפלטפורמות השונות ותתמקצעו בהבנת חווית המשתמש.
בתום הקורס תוכלו להתגאות בתיק עבודות שכולל עבודות רספונסיביות, אפיון אפליקציות מובייל, אפיון E-Commerce, אפיון One Pager ואפיון מסכי דשבורד. בנוסף תדעו להתמודד בצורה אופטימלית עם שגרת עבודה, עבודה עם תוכן דינאמי והיתקלות במקרי קצה.
עוד קצת על הקורס
בין השאר נלמד על אפיון לפלטפורמות ספציפיות, כמו מכשירים שונים ומסכי מגע, גריד רספונסיבי ומערכות ומורכבות. נלמד מה אנו מעבירים למעצב, היכן מסתיימת עבודתנו ומתחילה זו של המעצב, שמתייחס למסמך האפיון. אחר כך, באיזה אופן להעביר תוצרים לתהליך הפיתוח ונסקור טרנדים בעיצוב דיגיטלי שכולם חייבים להכיר. נבחן דוגמאות מפרויקטים של המאפיינים המובילים בנטקראפט, ונלמד איך להעביר מסרים שיפילו את הלקוחות מהכיסא.

הקורסים הקרובים:

30.11.23

מחיר הקורס:

12,000 ₪ + מע"מ

31 מפגשים 4 שעות כל מפגש,

קורס ערב, 17:00-21:00 ימי ה'

 

משך הלימודים:

104 שעות + 20 שעות תרגול בסדנא

סדנאות הכנה לעבודה בתום הקורס

תמיכה וליווי אישי צמוד גם ביום שאחרי הקורס

משרדי נטקראפט, הירקון 23 בני ברק

נטקראפט אקדמי הינה האקדמיה המובילה בעולמות הדיגיטל וההייטק כבר יותר מ- 15 שנה.
והחל משנת 2017 חלק מקבוצת Elad Software System, בית התכונה המוביל בישראל, שהביאה עימה יתרונות רבים לסטודנטים שלנו.
קבוצת Elad Software Systems, בעלת יותר מ-1,200 עובדים שנושמים, עובדים ויוצרים את הפרויקטים הגדולים והמתקדמים בתחומי​ ה– UI/UX , פיתוח, CRM, אי קומרס, BI וניהול מוצר לסטארטאפים לצד החברות המובילות והותיקות במשק.
We teach what we practice
קבוצת Elad העניקה לאקדמיה חיבור לתעשיית ההייטק שאין לאף אקדמיה אחרת, בכך שאצלנו הסטודנטים לומדים את מקצועות ההייטק והדיגיטל מהאנשים המובילים בענף וגם מאיישים משרות רבות בקבוצת אלעד ובחברות מובילות אחרות במשק.

מעצבי ux – אפיון מוצרים דיגיטליים ומערכות מורכבות
בואו להכיר את עולם חוויית המשתמש תוך שילוב ידע תאורטי עשיר לצד התנסות מעשית בשילוב חדשנות וכלים שיעזרו לכם להוביל ולהשתלב בחברות מובילות ובסטארטאפים. במהלך הקורס נערוך היכרות מעמיקה עם עולם חוויית המשתמש (User Experience -UX). נלמד את המונחים המקצועיים, את הבסיס המדעי, נשים דגש רב על הפרקטיקה ושיטות עבודה נכונות, נראה דוגמאות מפרויקטים שנעשו בשטח, נערוך תרגילי התנסות אישיים, נעודד חשיבה יצירתית ועוד.
את הקורס המקצועי והמוכר שלנו, אפילו שדרגנו עוד יותר, כדי להתאים אותו למגמות בשוק העבודה ולסטנדרטים של מוצרים דיגיטליים עכשוויים ובנוסף עיבינו את שיעורי המחקר ואת נושא אפיון מערכות מורכבות
בסופו של תהליך הלמידה, נדע את כל מה שמומחה חוויית משתמש צריך לדעת בתחומי הרשת, המובייל, האפליקציות, מסחר אלקטרוני, פסיכולוגית משתמשים ועוד – החל ממחקר משתמשים מקדים, תכנון ארכיטקטורת מידע ואפיון מונחה משתמש, דרך שימוש בכלי ניתוח ובדיקות שמישות ועד להכרת שימוש מעשי בכלים המתקדמים ביותר.
במהלך הקורס תלמדו שיטות עבודה נכונות, תרכשו כלים מעשיים ותאורטיים שיעזרו לכם לעצב טוב יותר, תתנסו בבניה ובאפיון ממשקים לפלטפורמות השונות ותתמקצעו בהבנת חווית המשתמש.
בתום הקורס תוכלו להתגאות בתיק עבודות שכולל עבודות רספונסיביות, אפיון אפליקציות מובייל, אפיון E-Commerce, אפיון One Pager ואפיון מסכי דשבורד. בנוסף תדעו להתמודד בצורה אופטימלית עם שגרת עבודה, עבודה עם תוכן דינאמי והיתקלות במקרי קצה.
עוד קצת על הקורס
בין השאר נלמד על אפיון לפלטפורמות ספציפיות, כמו מכשירים שונים ומסכי מגע, גריד רספונסיבי ומערכות ומורכבות. נלמד מה אנו מעבירים למעצב, היכן מסתיימת עבודתנו ומתחילה זו של המעצב, שמתייחס למסמך האפיון. אחר כך, באיזה אופן להעביר תוצרים לתהליך הפיתוח ונסקור טרנדים בעיצוב דיגיטלי שכולם חייבים להכיר. נבחן דוגמאות מפרויקטים של המאפיינים המובילים בנטקראפט, ונלמד איך להעביר מסרים שיפילו את הלקוחות מהכיסא.

נושאי הלימוד

1
מבוא וכניסה לעולם חוויית המשתמש
מהי חוויית משתמש ואיך יוצרים חוויה טובה, חוויה ששווה לדבר עליה?

נכיר את עקרונות הבסיס של חוויית המשתמש האופטימלית – שמישות, שימושיות, נגישות, הנאה, אסתטיקה, זמינות, שליטת משתמש ועוד רבים אחרים. נבין למה חברות ענק משקיעות סכומים גבוהים מאוד בשיפור תמידי של חוויית המשתמש שלהם (ROI), נכיר מתודולוגיות עבודה נכונות אשר שמות את המשתמש במרכז (UCD) ונבין את ההבדל המהותי בין נראות לפונקציונאליות. נדון לעומק בעקרונות מתקדמים בחוויית המשתמש, כמו שבירה, שמירה של קונבנציות, עקביות, גמישות ופשטות.

2
תפקיד המאפיין/ת
מה בין אפיון לעיצוב? מה עושה מאפיין/ת חוויית משתמש הלכה למעשה? והיכן עובר הגבול בין- UX ו UI.

אפיון אינו עיצוב ועיצוב אינו אפיון. אלו תחומים נפרדים המתקיימים אחד לצד השני ומפרים האחד את השני. בשיעור נלמד מה עושה מאפיין/ת חוויית משתמש בארגון  ונכיר כלים מתקדמים ליצירת רעיונות לממשקים חדשניים. נלמד כיצד עובדים יחדיו מאפייני חוויית משתמש, מעצבים גרפים, מתכנתים ומנהלי מוצר. נלמד כיצד לבצע אפיון אפקטיבי ומונחה פעולה של מסכים מרכזיים, נכיר מתודולוגיות אפיון שונות ועוד. כדי להגיע לאפיון המנצח נלמד לשלב בין כמה שיטות, שיאפשרו לכם לבחון מספר רב של רעיונות בזמן קצר.

אחד היתרונות של צוות חוויית המשתמש של נטקראפט, הוא השימוש בשיטות סדורות לאפיון ופיצוח קונספטים.  בשיעור נלמד את שיטות האפיון המשרתות אותנו, ביניהן שיטת 6up ושיטת Spectrum.

לבסוף, נכיר את מסמכי האפיון. מסמכי אפיון הממשק הינם התשתית לתהליך העיצוב והפיתוח ולמעשה מלווים את המוצר מאיסוף הרעיונות ועד להשקתו המוצלחת. בשיעור נדון במתודולוגיית האפיון ובכללים ליצירת אפיון נכון.
נבין מהו התוצר של תהליך האפיון וכיצד מעבירים את המידע בצורה נכונה למעצב ולצוותי הפיתוח.

3
תהליכים קוגניטיביים באינטראקציית אדם-מחשב
היכולות הפסיכולוגיות של המשתמש/ת וכיצד הם חווים את המפגש עם מערכות מידע.

בשיעור נצלול אל העולם הקוגניטיבי המרתק של המשתמשים. על מנת ליצור ממשק אפקטיבי, יש להכיר לעומק את המגבלות והיתרונות הקוגניטיביים של המשתמשים, את האופן בו המשתמשים מפענחים וחווים אינטראקציה עם מערכות מידע, ואת נקודת המפגש המופלאה בין אדם למחשב (HCI).

שימוש בעקרונות מדעיים הנו למעשה הבסיס המחקרי עליו נשען כל תחום אפיון חוויית משתמש. נכיר את תאוריית הגשטאלט, תאוריות גילוי אותות, תיאורית הזרקור הקשבי,
Hick's Law ו Fitt's Law- נלמד על תהליכי עיבוד מידע ותהליכי זיכרון ונבין לעומק את התמודדות המשתמש עם העומס הקוגניטיבי המקיף אותו.

1
מחקר מקדים
כלי מחקר חכמים המשפרים ומבטיחים את הצלחת אפיון הממשק.

שלב המחקר הוא קריטי להצלחה שלנו כאנשי מקצוע. שימוש נכון בכלי המחקר השונים, יחשפו בפנינו צרכים, בעיות ופתרונות עוד לפני התחלת תהליך האפיון.

בשיעור נלמד מדוע מחקר הוא חיוני לתהליך היצירה וכיצד ניתן בעזרת מחקרים שונים לשפר ואף להבטיח את הצלחת הממשק. נלמד על כמה סוגי מחקרים, כמו מחקר מוצר וארגון, מחקר שוק ומתחרים, ומחקרי משתמשים. כל זאת, תוך הבנה של הכלים והמתודולוגיות שיעזרו לנו בתהליכים ובמחקרים השונים.

בשיעור נשים דגש על User Centered Design, נדון בכלים העומדים לרשותנו להבנה טובה יותר של המשתמשים, נציג דוגמאות ממסמכי פרסונות שיצרנו לאתרים מובילים בישראל, בעולם ועוד.

2
ארכיטקטורת מידע
תכנון וארגון המידע והכרת הנתיבים הקריטיים שעוזרים לתת מענה למשתמשים.

תכנון וארגון ארכיטקטורת המידע הוא אחד הנושאים החשובים והמורכבים ביותר בתהליך האפיון.
הבנת מבנה המערכת והיררכית המידע המרכיבה אותה הם קריטיים לתהליך ולמוצר וחיונית ליצירת מסכים אינטואיטיבים ויעילים.

יצירת מערך ניווט נכון ומבנה מסכים פשוט להבנה יאפשרו למשתמשים לאתר תכנים ולבצע פעולות בפשטות ובמהירות. לשם כך נדרשת היכרות מעמיקה עם תסריטי שימוש, תרחישי שימוש, מבנה וניתוח מערכות ועוד.

בשיעור נדון בשיטות המחקר והמודלים לארגון ארכיטקטורות מידע, נעבור על פקדים, תפריטים, נבנה מסכים ונבין את הנתיבים הקריטיים שיעזרו לנו לתת מענה לקהל המשתמשים.

למעשה, שיעורים אלו הם ארגז הכלים העומד לרשותנו בתור מאפייני חוויית משתמש ולפיכך, בשיעורים אלו נלמד להכיר את הכלים והמתודולוגיות המתקדמות ביותר.

1
עיצוב למובייל
האפיון למובייל הוא חלק בלתי נפרד מהאפיון לסביבת ה-Web.

אפיון לפלטפורמות סמארטפונים, האתגרים המייחדים פלטפורמה זו והכלים העומדים לרשותינו.

בשיעור נדון בתהליכי האפיון בסביבת המובייל לפלטפורמות הסמארטפונים השונות (IOS ול-Android)

נדבר על הפתרונות העומדים לרשותנו היום – Native, Mobile Web, Hybrid ו-Responsive Design. נבין מתי להשתמש בכל פתרון בליווי דוגמאות מתהליכי אפיון שבוצעו הלכה למעשה בפרוייקטים השונים של נטקראפט.

בנוסף, נסביר כיצד יוצרים אפליקציה סלולרית מותאמת,  על המגבלות של הסביבה הניידת ועל היכולות הייחודיות של ממשקי המגע והפלטפורמה הסלולרית. נסקור ממשקים חדשניים בעולם הסלולר ותהליכי הגירה מה-web למובייל.

2
עיצוב רספונסיבי
שיטות עבודה ותרגול חי עם מתודולוגית עבודה חיונית.

עיצוב רספונסיבי היא השיטה הנפוצה ביותר היום ליצירת מוצרים דיגיטלים. בעולם בו הגישה השלטת הנה גישת Mobile First, מוטלת עלינו המשימה להתאים את התכנים הנצרכים על ידי המשתמשים לכל פלטפורמה בהם הם בוחרים להשתמש.

שיעור נלמד על העקרונות המנחים בעת אפיון מוצר רספונסיבי מול מוצר אדפטיבי, נבין מהן נקודות שבירה וכיצד מתבצעת התממשקות עם צוותי הפיתוח.

3
סדנת תרגול

בסדנה זו נעבור את כל התהליך המתודולוגי שלמדנו עליו עד כה, עד ליצירת אב-טיפוס פעיל. בסדנה נעבוד בקבוצות- אך כל אחד יצור את המוצר הייחודי לו.

בסדנה נקבל בריף (מסמך דרישות) מלקוח ונאפיין מוצר המושתת על התיאוריות שלמדנו- מיצירת רשימת הדרישות והבנת הפרסונות וכלה ביצירת אבטיפוס אינטראקטיבי.

1
eCommerce- מסחר דיגיטלי
הכללים לייצר חוויית קנייה מוצלחת בכל פלטפורמה.

אתרי מסחר ותהליכי מכירה באינטרנט הפכו לחלק מוביל ומרתק בתחום חוויית המשתמש. בשיעור נדבר על הכללים שמאפשרים לנו לייצר חוויית קנייה מוצלחת בכל פלטפורמה – מובייל, טאבלט ו-Web.

נסקור טעויות נפוצות מהתחום ונצפה בדוגמאות מבריקות של כמה מאתרי הקניות המובילים בעולם. בנוסף, ננתח את ההבדלים בין לקוח חדש באתר לבין לקוח חוזר, את המודלים המנטליים של לקוחות דיגיטליים ואת ההבדל בין חוויית הקנייה אונליין לחוויית הקנייה המסורתית.

2
טרנדים ומקורות השראה
היכרות עם מקורות השראה ומתי כדאי לאמץ ולזנוח טרנדים בעולם העיצוב.

במהלך ההרצאה נסקור את החברות המשפיעות ביותר בעולם בתחום עיצוב חוויית המשתמש. נבחן כיצד הן משפיעות על החיים הדיגיטליים
ועל העיצובים שלנו.

במהלך השיעור נבחן מאין אנחנו שואבים השראה, כיצד להשתמש במקורות השראה במהלך עבודה עם הלקוחות ועל החשיבה וההבנה להיכן נושבת הרוח.

3
אינפוגרפיקה ותהליכי עבודה ב UX
כיצד נתכנן לוח בקרה נכון וכיצד עובדים הדברים "בעולם האמיתי".

בחלקו הראשון של השיעור נבין כיצד נשתמש באמצעים גרפיים להעברת מידע. כיצד נציג כמויות מידע גדולות חזרה למשתמש וכיצד נוכל לתכנן בהצלחה ממשקי משתמש מורכבים עם לוחות בקרה מורכבים (Dashboards).

בחלקו השני של השיעור נלמד מה מחפשת התעשייה במאפיין חוויית משתמש וכיצד לפרש אילו תכונות מעסיקים מחפשים באיש חוויית המשתמש האולטימטיבי. בנוסף, נלמד לעומק על שתי שיטות העבודה הנהוגות כיום בתעשייה –  Waterfall ו Agile.

4
תיקי עבודות ברשת
כיצד נראה פורטפוליו מוצלח? מה מחפשים המעסיקים?

שיעור זה מתמקד בשיווק העצמי של כל אחד מהתלמידים בתום הקורס, בשיטות לבניית פורטפוליו ברשת, בטיפים רלוונטיים לראיונות עבודה ובעצות מעשיות לבניית קורות חיים מרשימים.

5
סדנת פרויקטי גמר

בסדנה זו תלמדו כיצד לאפיין מוצר מהבסיס (רעיון, מחקר, תכנון) ועד הפקתו (עיצוב ופרוטוטייפ).

הסדנה מסכמת את הנושאים שלמדנו לאורך הקורס כולו, ומטרתו העיקרית להפיק פרויקט בהיקף גדול, שיהווה את גולת הכותרת של תיק העבודות שלכם

 

6
סיום הקורס והגשת עבודות הגמר
בשיעור האחרון יוצגו פרויקטי הגמר של התלמידים.

בשיעור זה נקיים את הגשת עבודות הגמר אל מול שלושה מעריכים חיצוניים ופנימיים. מעריכים אלו הם אנשי מקצוע ואקדמיה מובילים בתעשייה אשר ביכולתם לספק נקודות מבט נרחבות ומקצועיות על העבודות המוגשות. התלמידים מתנסים בשיעור זה ביצירת מצגת מקצועית למשקיעים, הצגת פתרונות ועמידה מול קהל.

בסיום ההגשות נקיים מסיבת סיום קטנה ושיחה פתוחה על העתיד והאופק המקצועי של התחום כולו.

הכירו את המרצים שלכם

תמונה4

גדי מיקלס

גדי מיקלס

מומחה חוויות משתמש ויזואליות הממנפות טכנולוגיות מתקדמות של עיבוד תמונה, אינטיליגנציה מלאכותית, AR ועוד.

גדי מיקלס

מנהל החדשנות והמחקר וחבר הנהלה, eBay ישראל

מומחה חוויות משתמש ויזואליות הממנפות טכנולוגיות מתקדמות של עיבוד תמונה, אינטיליגנציה מלאכותית, AR ועוד.

Glazer-4917

עידו זייפמן

עידו זייפמן

מייסד קהילת FIGMA ישראל. מייעץ ומוביל את תהליכי העיצוב בCentrica Business-Solution, שהיא חברת בת של Centrica ומלווה ומייעץ לצוות העיצוב ב-Munters וליזמים וסטרטאפים.

עידו זייפמן

מנהל מקצועי תחום העיצוב של נטקראפט אקדמי

מייסד קהילת FIGMA ישראל. מייעץ ומוביל את תהליכי העיצוב בCentrica Business-Solution, שהיא חברת בת של Centrica ומלווה ומייעץ לצוות העיצוב ב-Munters וליזמים וסטרטאפים.
yonathan-doi

יונתן דובינסקי

יונתן דובינסקי

פסיכולוג ומאפיין, מתמחה באינטראקציות אנושיות ודיגיטליות. בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה והיסטוריה ותואר ושני בפסיכולוגיה קלינית. חוקר במעבדת ה-Virtual Reality של אוניברסיטת חיפה.

יונתן דובינסקי

חוקר חווית משתמש ב Microsoft. לשעבר ראש צוות אפיון באמדוקס

פסיכולוג ומאפיין, מתמחה באינטראקציות אנושיות ודיגיטליות. בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה והיסטוריה ותואר ושני בפסיכולוגיה קלינית. חוקר במעבדת ה-Virtual Reality של אוניברסיטת חיפה.

IMG_4565-1-מיכל-מתוקן-1-1-e1650974435129

מיכל שטיין דפנא

מיכל שטיין דפנא

לשעבר ux designer ב AT&T וב HPE, ובעבר ראש צוות ux בחברת הייעוץ matrix experience.

בוגרת תואר ראשון בפילוסופיה, ולימודי פסיכותרפיה.

 

מיכל שטיין דפנא

Design team lead בחברת המוצר Skai

לשעבר ux designer ב AT&T וב HPE, ובעבר ראש צוות ux בחברת הייעוץ matrix experience.

בוגרת תואר ראשון בפילוסופיה, ולימודי פסיכותרפיה.

 

Glazer-4971

איתי קורוניו

איתי קורוניו

מאפיין, נושם ומנהל מוצרים דיגיטליים ואפיונם מזה כ-15 שנה.
כתב, ערך וניהל תוכן במגוון מיזמים ומגזינים וניהל מחלקות חווית משתמש

איתי קורוניו

מוביל תחום המנטורינג של תחום האפיון באקדמיה ובעל סטודיו UX/UI ופיתוח

מאפיין, נושם ומנהל מוצרים דיגיטליים ואפיונם מזה כ-15 שנה.
כתב, ערך וניהל תוכן במגוון מיזמים ומגזינים וניהל מחלקות חווית משתמש

Galit_galperin

גלית גלפרין

גלית גלפרין

אשת מוצר ומרצה. מעל 20 שנה ניסיון בבניית מוצרים לשוק המקומי והגלובלי. בעלת ניסיון ניהולי של הובלת ובניית צוותי מוצר ויואיקס. מתמחה במוצרי voice ai.

גלית גלפרין

יועצת מוצר ומומחית ממשקי אדם מכונה

אשת מוצר ומרצה. מעל 20 שנה ניסיון בבניית מוצרים לשוק המקומי והגלובלי. בעלת ניסיון ניהולי של הובלת ובניית צוותי מוצר ויואיקס. מתמחה במוצרי voice ai.
asaf beer

אסף באר

אסף באר

דוקטורנט בפסיכולוגיה קוגניטיבית. בעל רקע בתכנות, ניהול פיתוח וייעוץ עסקי. מתמקד בגידול עסקים דיגיטליים על בסיס ניתוח תהליכים, התנהגות גולשים ועיצוב מונחה נתונים.

אסף באר

ראש צוות אפיון בנטקראפט

דוקטורנט בפסיכולוגיה קוגניטיבית. בעל רקע בתכנות, ניהול פיתוח וייעוץ עסקי. מתמקד בגידול עסקים דיגיטליים על בסיס ניתוח תהליכים, התנהגות גולשים ועיצוב מונחה נתונים.

elran levi

אלרן לוי

אלרן לוי

אלרן מנהל צוות חווית משתמש. בעל ניסיון של 10 שנים בתחום האיפיון וניהול מוצר בחברות הייטק, סטארטאפים וחברות מוצר.

אלרן לוי

מרצה מוביל בתחום חווית המשתמש, מעל 6 שנים ב-Netcradft Academy.

אלרן מנהל צוות חווית משתמש. בעל ניסיון של 10 שנים בתחום האיפיון וניהול מוצר בחברות הייטק, סטארטאפים וחברות מוצר.

gilad yursfet

גלעד יורפסט

גלעד יורפסט

מאפיין ux בנטקראפט עם נסיון רב בעולמות הדיגיטל. בוגר קורס ux בנטקראפט, בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה וכלכלה ותואר שני באינטראקציית אדם- מחשב.ים

גלעד יורפסט

מאפיין חוויית משתמש בנטקראפט, תואר שני באינטרקציית אדם-מחשב

מאפיין ux בנטקראפט עם נסיון רב בעולמות הדיגיטל. בוגר קורס ux בנטקראפט, בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה וכלכלה ותואר שני באינטראקציית אדם- מחשב.ים

קודם
הבא

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם