קורס אפיון ממשק וחוויית משתמש

למדו כיצד לאפיין מוצרים דיגיטליים מבריקים

הקורס הקרוב:

ללמוד אפיון חוויית משתמש

הקורס הקרוב

מחיר הקורס

10,700 ₪ + מע"מ
משרדי נטקראפט, הירקון 23 בני ברק

נושאי הלימוד

  • מבוא וכניסה לעולם חוויית המשתמש

    מהי חוויית משתמש ואיך יוצרים חוויה טובה, חוויה ששווה לדבר עליה?

    נכיר את עקרונות הבסיס של חוויית המשתמש האופטימלית – שמישות, שימושיות, נגישות, הנאה, אסתטיקה, זמינות, שליטת משתמש ועוד רבים אחרים. נבין למה חברות ענק משקיעות סכומים גבוהים מאוד בשיפור תמידי של חוויית המשתמש שלהם  (ROI), נכיר מתודולוגיות עבודה נכונות אשר שמות את המשתמש במרכז (UCD) ונבין את ההבדל המהותי בין נראות לפונקציונאליות.

    נדון לעומק בעקרונות מתקדמים בחוויית המשתמש, כמו שבירה, שמירה של קונבנציות, עקביות, גמישות ופשטות.

  • תפקיד המאפיין

    מה בין אפיון לעיצוב? מה עושה מאפיין חוויית משתמש הלכה למעשה? והיכן עובר הגבול בין UX ו UI.

    אפיון אינו עיצוב ועיצוב אינו אפיון. אלו תחומים נפרדים המתקיימים אחד לצד השני ומפרים האחד את השני. בשיעור נלמד מה עושה מאפיין חוויית משתמש בארגון  ונכיר כלים מתקדמים ליצירת רעיונות לממשקים חדשניים. נלמד כיצד עובדים יחדיו מאפייני חוויית משתמש, מעצבים גרפים, מתכנתים ומנהלי מוצר. נלמד כיצד לבצע אפיון אפקטיבי ומונחה פעולה של מסכים מרכזיים, נכיר מתודולוגיות אפיון שונות ועוד. כדי להגיע לאפיון המנצח נלמד לשלב בין כמה שיטות, שיאפשרו לכם לבחון מספר רב של רעיונות בזמן קצר.

    אחד היתרונות של צוות חוויית המשתמש של נטקראפט, הוא השימוש בשיטות סדורות לאפיון ופיצוח קונספטים.  בשיעור נלמד את שיטות האפיון המשרתות אותנו, ביניהן שיטת 6up  ושיטת Spectrum.

    ולבסוף, נכיר את מסמכי האפיון. מסמכי אפיון הממשק הנם התשתית לתהליך העיצוב והפיתוח ולמעשה מלווים את המוצר מאיסוף הרעיונות ועד להשקתו המוצלחת. בשיעור נדון במתודולוגיית האפיון ובכללים ליצירת אפיון נכון. נבין מהו התוצר של תהליך האפיון וכיצד מעבירים את המידע  בצורה נכונה למעצב ולצוותי הפיתוח.

    נסקור את ארגז הכלים העומד לרשותנו ונתחיל להתנסות בכלי אפיון הממשק המוביל בעולם – Axure שישרת אותנו בהכנת שיעורי הבית ובעבודת הגמר .

  • תהליכים קוגניטיביים באינטראקציית אדם-מחשב

    היכולות הפסיכולוגיות של המשתמש וכיצד הוא חווה את המפגש עם מערכות מידע

    בשיעור נצלול אל העולם הקוגניטיבי המרתק של המשתמשים. על מנת ליצור ממשק אפקטיבי, יש להכיר לעומק את המגבלות והיתרונות הקוגניטיביים של המשתמשים, את האופן בהם המשתמשים מפענחים וחווים אינטראקציה עם מערכות מידע, ואת נקודת המפגש המופלאה בין אדם למחשב (HCI).

    שימוש בעקרונות מדעיים הנו למעשה הבסיס המחקרי עליו נשען כל תחום אפיון חוויית משתמש. נכיר את תאוריית הגשטאלט, תאוריות גילוי אותות, תיאורית הזרקור הקשבי, Hick's Law ו- Fit's Law, נלמד על תהליכי עיבוד מידע ותהליכי זיכרון ונבין לעומק את התמודדות המשתמש עם העומס הקוגניטיבי המקיף אותו.

  • Axure

    כלי אפיון אבטיפוס אינטראקטיבי

    בשיעור נלמד לעבוד עם כלי האפיון המתקדם והמוביל היום בשוק, Axure.  בסוף השיעור תדעו לאפיין אבטיפוס אינטראקטיבי שרץ על גבי כל הפלטפורמות השונות עם אנימציות, אייקונים ומסכי פתיחה.

    השימוש באבטיפוס אינטראקטיבי היא דרך מצויינת לבחון ממשקים שאתם מייצרים, הכנה למבדקי שמישות והצגה ללקוח.

    Axure היא התוכנה המובילה בעולם ובישראל למאפייני חוויית משתמש. היא מאפשרת יצירה של אינטראקציות מורכבות וגמישה דיה לאפיון כל מוצר דיגיטלי, החל מעמוד נחיתה ועד למערכות מורכבות.

  • מחקר מקדים

    כלי מחקר וסטטיסטיקות משתמשים

    שלב המחקר הוא שלב קריטי להצלחת המוצר וליצירת חוויית משתמש מותאמת משתמשים. שימוש נכון בכלי המחקר השונים יחשפו בפנינו צרכים, בעיות ופתרונות בשלב מוקדם מאוד ויאפשרו התאמה מרבית לצרכי המשתמשים.

    בשיעור נלמד מדוע מחקר הוא חיוני לתהליך היצירה וכיצד ניתן בעזרת מחקרים שונים לשפר ואף להבטיח את הצלחת הממשק. נלמד על סוגי מחקרים, כגון מחקרי מוצר וארגון, מחקרי שוק ומתחרים, ומחקרי משתמשים. נבין כיצד בונים שאלונים נכונים וכיצד לנהל ראיונות משתמשים, נלמד כיצד לייצר פרסונות מתקדמות ומקיפות ונבין את  הכלים המדעיים והמתודולוגיות השונות העומדים לרשותנו בתור אנשי מקצוע. בשיעור נשים דגש על User Centered Design, נדון בכלים העומדים לרשותנו להבנה טובה יותר של המשתמשים, נציג דוגמאות ממסמכי פרסונות שיצרנו לאתרים מובילים בישראל ובעולם ועוד.

  • ארכיטקטורת מידע

    תכנון וארגון המידע והכרת הנתיבים הקריטיים שעוזרים לתת מענה למשתמשים

    תכנון וארגון ארכיטקטורת המידע הוא אחד הנושאים החשובים והמורכבים ביותר בתהליך האפיון.

    הבנת מבנה המערכת והיררכית המידע המרכיבה אותה הם קריטיים לתהליך ולמוצר וחיונית ליצירת מסכים אינטואיטיבים ויעילים.

    יצירת מערך ניווט נכון ומבנה מסכים פשוט להבנה יאפשרו למשתמשים לאתר תכנים ולבצע פעולות בפשטות ובמהירות. לשם כך נדרשת היכרות מעמיקה עם תסריטי שימוש, תרחישי שימוש, מבנה וניתוח מערכות ועוד.

    בשיעור נדון בשיטות המחקר והמודלים לארגון ארכיטקטורות מידע, נעבור על פקדים, תפריטים, נבנה מסכים ונבין את הנתיבים הקריטיים שיעזרו לנו לתת מענה לקהל המשתמשים.

    למעשה, שיעורים אלו הם ארגז הכלים העומד לרשותנו בתור מאפייני חוויית משתמש ולפיכך, בשיעורים אלו נלמד להכיר  את הכלים והמתודולוגיות המתקדמות ביותר.

  • בדיקות שמישות ושיטות לתיקוף ממשק

    שיטות המחקר לבדיקת הממשק והכלים המעשיים לביצוע הבדיקות

    שלב הבדיקות הוא שלב קריטי בתהליך האפיון, שכן הוא מאפשר לנו לבדוק את הנחותינו המקודמות ולתקף את הממשק שבנינו על משתמשים אמיתיים.

    בשיעור נסקור מגוון שיטות לבדיקות ממשק: מעקב עכבר, מעקב עיניים, אבות טיפוס, A/B Tests, ראיונות עומק ומטלות מונחות. נציג את הכלים שעומדים לרשותנו לכל בדיקה ואת הדרכים הנכונות להשתמש בהם. בין השאר נלמד על בדיקות כמותניות (סטטיסטיות), בדיקות איכותניות וההבדל המהותי ביניהן.

    נלמד מהוא מדגם סטטיסטי וכיצד מסיקים ממנו לאוכלוסיה גדולה יותר ונכיר הלכה למעשה בדיקות מומחה וכיצד לבצען. נכיר את השיטה המובילה בתחום לבחינת מערכות בעיניים של מומחה חוויית משתמש – Heuristics Evaluation  וכן את השיטה המובילה לתיקוף הנתיבים שבנינו למשתמשים – Cognitive Walkthourgh

    בנוסף, נציג בדיקות אמיתיות שערכנו על מוצרים בסביבות ובכלים שונים ואת המסקנות שעלו מהבדיקות. ולבסוף, נתנסה הלכה למעשה בבדיקות שמישות על מוצר חי.

  • אנליטיקס (אפיון מונחה נתונים)

    כלים ללמידת התנהגות המשתמשים בזמן-אמת

    כלי כריית נתונים (Data Mining) הם חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של אנשי חווית משתמש, הם מאפשרים לנו ללמוד את התנהגות המשתמשים בזמן אמת וכתוצאה מכך לשפר את החווייה הכללית. נלמד להכיר את הכלי הנפוץ ביותר- Google Analytics נבין כיצד הוא יכול לשפר משמעותית את עבודתנו ולהעניק לנו מידע רב ערך ומשמעותי כדי להבין את התנהגות המשתמשים בזמן אמת לצד יכולות ניתוח מעמיקות.

  • סביבת המובייל: אפיון אפליקציות ואתרים למכשירים ניידים

    אפיון לפלטפורמות סמארטפונים, האתגרים המייחדים פלטפורמה זו והכלים העומדים לרשותינו.

    בשיעור נדון בתהליכי האפיון בסביבה הסלולרית לפלטפורמות הסמארטפונים השונות (IOS, Android)

    נדבר על הפתרונות העומדים לרשותנו היום – native, mobile web, hybrid ו-responsive design. נבין מתי  להשתמש בכל פתרון בליווי דוגמאות מתהליכי אפיון ועיצוב אמיתיים.

  • סדנת תרגול אפיון סלולר

    תיאוריה ומעשה הלכה למעשה

    בשיעור זה נתרגל את העקרונות החדשים שנלמדו בשיעור אפיון סלולרי. נעבוד על מוצר אמיתי ונלמד כיצד להביא את העקרונות התאורטיים לידי ביטוי.

  • עיצוב רספונסיבי ואדפטיבי

    שיטות עבודה ותרגול חי עם מתודולוגית עבודה חיונית.

    עיצוב רספונסיבי היא השיטה הנפוצה ביותר היום ליצירת מוצרים דיגיטלים. בעולם בו הגישה השלטת הנה גישת Mobile First, מוטלת עלינו המשימה להתאים את התכנים הנצרכים על ידי המשתמשים לכל פלטפורמה בהם הם בוחרים להשתמש. 

    שיעור נלמד על העקרונות המנחים בעת אפיון מוצר רספונסיבי מול מוצר אדפטיבי, נבין מהן נקודות שבירה וכיצד מתבצעת התממשקות עם צוותי הפיתוח.

  • סדנת תרגול

    סדנה זו מתפרשת על פני שיעור כפול בהיקף של 8 שעות

    התאוריה העומדת בבסיס אפיון חוויית משתמש היא חשובה לעין ערוך. אולם, לתיאוריה אין ערך רב ללא תרגול מעשי. בנוסף לשיעורי הבית השבועיים ולתרגולים המשובצים במהלך השיעורים באופן סדיר, נעבור סדנת תרגול בת 8 שעות בה נתרגל הלכה למעשה את כל שנלמד עד כה. בסדנה נקבל בריף (מסמך דרישות) מלקוח ונאפיין מוצר המושתת על המתודות שלמדנו הלכה למעשה, מיצירת רשימת הדרישות, יצירת והבנת הפרסונות וכלה ביצירת אבטיפוס אינטראקטיבי.

  • אפיון מערכות מורכבות

    הכרות עם העולם העשיר והמרתק של אפיון מערכות B2B

    עולם האפיון נחלק בגדול לשניים – אפיון לקהל הרחב B2C – Buisness to Client ואפיון לקהל המקצועי B2B – Buisness to Buisness. בשיעור נכיר את סוגי המערכות המורכבות החל במערכות ארגוניות (CMS, ERP, EMS ועוד) וכלה במערכות VR – Virtual Reality ו AR – Augmented Reality.

    נבין מהם העקרונות המנחים באפיון מערכות מורכבות באופן כללי ומהם העקרונות החשובים באפיון כל מערכת באופן הייחודי לה. בנוסף, נבין מהם האתגרים והכלים העומדים בדרכו של מאפיין מערכות מורכבות.

  • eCommerce- מסחר דיגיטלי

    כללים לייצר חוויית קנייה מוצלחת בכל פלטפורמה

    אתרי מסחר ותהליכי מכירה באינטרנט הפכו לחלק מוביל ומרתק בתחום חוויית המשתמש. בשיעור נדבר על הכללים שמאפשרים לנו לייצר חוויית קנייה מוצלחת בפלטפורמות שונות.

    נסקור טעויות נפוצות מהתחום ונצפה בדוגמאות מבריקות של כמה מאתרי הקניות המובילים בארץ ובעולם. בנוסף, ננתח את ההבדלים בין לקוח חדש באתר לבין לקוח חוזר, את המודלים המנטליים של לקוחות דיגיטליים ואת ההבדל בין חוויית הקנייה אונליין לחוויית הקנייה המסורתית.

  • טרנדים ומקורות השראה

    היכרות עם מקורות השראה ומתי כדאי לאמץ ולזנוח טרנדים בעולם העיצוב

    במהלך ההרצאה נסקור את החברות המשפיעות ביותר בעולם בתחום עיצוב חוויית המשתמש. נבחן כיצד הן משפיעות על החיים הדיגיטליים ועל העיצובים שלנו.

    במהלך השיעור נבחן מהיכן אנחנו מקבלים את מקורות ההשראה שלנו, כיצד להשתמש במקורות השראה במהלך עבודה עם הלקוחות ועל החשיבה וההבנה להיכן נושבת הרוח.

  • אינפוגרפיקה ותהליכי עבודה ב UX

    כיצד נתכנן לוח בקרה נכון וכיצד עובדים הדברים "בעולם האמיתי".

    בחלקו הראשון של השיעור נבין כיצד נשתמש באמצעים גרפיים להעברת מידע. כיצד נציג כמויות מידע גדולות חזרה למשתמש וכיצד נוכל לתכנן בהצלחה ממשקי משתמש מורכבים עם לוחות בקרה מורכבים (Dashboards).

    בחלקו השני של השיעור נלמד מה מחפשת התעשייה במאפיין חוויית משתמש וכיצד לפרש אילו תכונות מעסיקים מחפשים באיש חוויית המשתמש האולטימטיבי. בנוסף, נלמד לעומק על שתי שיטות העבודה הנהוגות כיום בתעשייה –  Waterfall ו Agile.

  • פיתוח למאפיינים

    איש חוויית משתמש מוצלח חייב להכיר גם את צד הפיתוח.

    על מנת שיוכל לתקשר בצורה פרודוקטיבית עם צוות הפיתוח, תעברו שיעור חווייתי שבמסגרתו נלמד על עולם הקוד והפיתוח ועל תפקיד המפתח בתהליך יצירת המוצר. אל דאגה, לא תתבקשו לכתוב קוד, אבל תכירו מושגים מעולם הפיתוח. בשיעור יוצגו  היכולות הטכנולוגיות של -HTML ,JavaScript ו-CSS על מנת תמונה רחבה ומקצועית.

    בין השאר נפריח אגדות אורבניות על תהליכי הפיתוח ונבין מה זה HTML5 ואיך הוא יכול לשנות את הדרך שבה אנחנו מאפיינים ומעצבים היום מוצר.

  • תיקי עבודות ברשת

    כיצד נראה פורטפוליו מוצלח? מה מחפשים המעסיקים?

    שיעור זה מתמקד בשיווק העצמי של כל אחד מהתלמידים בתום הקורס, בשיטות לבניית פורטפוליו ברשת, בטיפים רלוונטיים לראיונות עבודה ובעצות מעשיות לבניית קורות חיים מרשימים.

  • סדנת פרויקטי גמר

    סדנה זו מתפרשת על פני 3 שיעורים בהיקף של 12 שעות

    זוהי גולת הכותרת של הקורס. בסדנה תאפיינו מוצר מ-א' עד ת'. הסדנה חווייתית ומסכמת את כל הנלמד בקורס.

    המטרה העיקרית של 2 הסדנאות (סדנת תרגול וסדנת פרויקטי גמר) היא להתחיל לאכלס את תיק העבודות של התלמיד.

  • סיום הקורס והגשת עבודות הגמר

    בשיעור האחרון יוצגו פרויקטי הגמר של התלמידים

    בשיעור זה נקיים את הגשת עבודות הגמר אל מול שלושה מעריכים חיצוניים ופנימיים. מעריכים אלו הם אנשי מקצוע ואקדמיה מובילים בתעשיה אשר ביכולתם לספק נקודות מבט נרחבות ומקצועיות על העבודות המוגשות. התלמידים מתנסים בשיעור זה ביצירת מצגת מקצועית למשקיעים, הצגת פתרונות ועמידה מול קהל (מי שרוצה). בסיום ההגשות נקיים מסיבת סיום קטנה ושיחה פתוחה על העתיד והאופק המקצועי של התחום כולו.

  • הצג נושאים נוספים>

ללמוד מהמתודולוגיה שלנו

את הידע והנסיון הרב שנצבר בחברה, הצלחנו לזקק לכדי מתודולוגיה מנצחת. שיטת העבודה מאפשרת לנו לשמור על איכות וסטנדרטים גבוהים בכל פרויקט שאנו מבצעים.

במהלך הקורס תלמדו על שיטות עבודה נכונות, תכירו סיפורי לקוח מהארץ ומהעולם ותתנסו בפועל בכלי העבודה המובילים המשמשים לאפיון ועיצוב ממשקים בעולם חוויית המשתמש.

צוות המרצים

  • ד"ר עופר מונר

    מנהל מקצועי של האקדמיה

    ד"ר עופר מונר

    מנהל מקצועי של האקדמיה

    דוקטור לפסיכולוגיה קוגניטיבית מאוניברסיטת ת"א ומומחה למערכות מורכבות והנדסת גורמי אנוש. יועץ לתחום ממשקי משתמש מורכבים מעל ל-8 שנים. מחבר הספר: Interaction Psychology – Human Experience      

  • ניר נבות

    מנהל מקצועי של קורסי העיצוב

    ניר נבות

    מנהל מקצועי של קורסי העיצוב

    יו''ר אגודת המעצבים הגרפיים בישראל ובעל ניסיון כארט דירקטור באמדוקס של מעל 14 שנה, ארט דירקטור לשעבר בנטקראפט.

  • ד"ר שולי גילוץ

    חוקרת בתחום חוויית המשתמש

    ד"ר שולי גילוץ

    חוקרת בתחום חוויית המשתמש

    בעלת דוקטורט מאוניברסיטת קולומביה בנושא ממשקי ילדים. חוקרת ומרצה באוניברסיטת ת"א ובמרכז הבינתחומי. בעלת ניסיון עשיר ב UX מקבוצת נורמן נילסן בארה"ב. מנטורית בגוגל קמפוס, מייעצת לסטארטפים בתחום איפיון ועיצוב חווית משתמש.

  • עופר הולצמן

    סמנכ"ל חוויית משתמש בנטקראפט

    עופר הולצמן

    סמנכ"ל חוויית משתמש בנטקראפט

    חי את העולם הדיגיטלי מהתקופה שלהוריד קובץ היה לוקח יומיים, עם מעל 12 שנות ניסיון בתחום העיצוב. אוהב את החשיבה הלוגית שבאפיון מול הקריאטיביות שבעיצוב.

  • ד"ר טלי לביא

    מנהלת תחום UX-ALM ב- HP

    ד"ר טלי לביא

    מנהלת תחום UX-ALM ב- HP

    נשיאת ארגון UXPA ישראל. מרצה, חוקרת ואסטרטגית תחום חוויית משתמש באוניברסיטת בן גוריון, באוניברסיטת ת''א ובמכללה האקדמית תל אביב-יפו.

  • עמרי רויטר

    מנכ"ל נטקראפט. איש מוצר ושיווק

    עמרי רויטר

    מנכ"ל נטקראפט. איש מוצר ושיווק

    מנכ"ל נטקראפט. מנהל מנוסה, איש מוצר ושיווק עם ניסיון עשיר ומגוון בעולמות הדיגיטל והמובייל.  מעל 20 שנה בתעשיית ההי-טק בתפקידי ניהול שונים ומגוונים.

  • שי רוזן

    מומחה לאסטרטגייה וחווית לקוח דיגיטלית

    שי רוזן

    מומחה לאסטרטגייה וחווית לקוח דיגיטלית

    מפתח את עולמות הדיגיטל של חברות וארגונים. מגדיר מוצרים, מאפיין אתרים, אפליקציות וערוצים, חושב על טובת הלקוח והארגון
    מרצה, מנטור ויועץ בנשמה, 20 שנה בתעשייה ועדיין אופטימי:)

  • רן לירון

    מנהל תחום חוויית משתמש ב-CyberArk

    רן לירון

    מנהל תחום חוויית משתמש ב-CyberArk

    מוותיקי תחום ה-UX בארץ וממקימי Netcraft Academy. לאחר מכן הקים והוביל את קבוצת ה-UX בחברת NICE. כיום רן מנהל את תחום ה-UX בחברת Varonis ומשמש כמנטור UX ב-Google Launchpad.

  • נתנאל קוסובסקי

    ארט דיירקטור בנטקראפט

    נתנאל קוסובסקי

    ארט דיירקטור בנטקראפט

    בוגר המרכז האקדמי ויצו חיפה. בימים אלה עובד על סיום הקמפיין ב GTA V לפלייסטיישן 4

  • דנה כהן ברון

    יועצת אסטרטגית לחווית משתמש ומוצר

    דנה כהן ברון

    יועצת אסטרטגית לחווית משתמש ומוצר

    בתחום עוד מלפני שידענו מה זה אינטרנט. מנטורית של סטרטאפים בגוגל קמפוס. מייסדת משותפת של XX+UX Israel . מחלקת את זמנה בין עבודה על מערכות מורכבות, סטרטאפים קלילים והעברת סדנאות.

  • יונתן דובינסקי

    מאפיין חוויית משתמש ב-Amdocs

    יונתן דובינסקי

    מאפיין חוויית משתמש ב-Amdocs

    פסיכולוג ומאפיין, מתמחה באינטראקציות אנושיות ודיגיטליות. בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה והיסטוריה ותואר ושני בפסיכולוגיה קלינית. חוקר במעבדת ה-Virtual Reality של אוניברסיטת חיפה.

  • גיל נקר

    אדריכל, מעצב, מפתח FED ומרצה מ-1999

    גיל נקר

    אדריכל, מעצב, מפתח FED ומרצה מ-1999

    בעל תואר שני בארכיטקטורה, מתמחה בתחום התכנון והייצור הדיגיטאליים. מרצה וחבר ועדת הוראה במכללה למנהל. עוסק בפיתוח הכשרות ומיזמי חדשנות המשלבים עיצוב וטכנולוגיה ועיצוב המידע בסביבות Web.

  • יסמין לוגסי

    מנהלת מוצר ב-WIX

    יסמין לוגסי

    מנהלת מוצר ב-WIX

    בוגרת תואר בטכנולוגיות למידה. מתמחה באפיון מערכות מורכבות, מחקר, ויצירת קרבה רגשית בין המשתמש לממשק.

  • אסף באר

    ראש צוות אפיון בנטקראפט

    אסף באר

    ראש צוות אפיון בנטקראפט

    בעל רקע בתכנות, ניהול פיתוח וייעוץ עסקי. עושה דוקטורט בפסיכולוגיה קוגניטיבית. מתמקד בגידול עסקים דיגיטליים על בסיס ניתוח תהליכים, התנהגות גולשים ועיצוב מונחה נתונים.

  • עידן בן ארי

    מאפיין חוויית משתמש ב-Dell EMC

    עידן בן ארי

    מאפיין חוויית משתמש ב-Dell EMC

    בוגר מצטיין במסלול טכנולוגיות למערכות למידה ב-H.I.T. מאפיין חוויית משתמש המתמחה ב-Usability testing ו-Eye Tracking. אוהב לחקור ממשקים ומאמין שחווייה טובה מתחילה בהבנת המשתמשים ובפרטים הקטנים

רוצים לקחת את הקריירה שלכם לשלב הבא?

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור