fbpx
site logo

We Teach What We Practice.

עיצוב גרפי UX/UI (מורחב)

נטקראפט אקדמי הינה האקדמיה המובילה בעולמות הדיגיטל וההייטק כבר יותר מ- 15 שנה.
והחל משנת 2017 חלק מקבוצת Elad Software System, בית התכונה המוביל בישראל, שהביאה עימה יתרונות רבים לסטודנטים שלנו.

קבוצת Elad Software Systems, בעלת יותר מ-1,200 עובדים שנושמים, עובדים ויוצרים את הפרויקטים הגדולים והמתקדמים בתחומי​ ה– UI/UX , פיתוח, CRM, אי קומרס, BI וניהול מוצר לסטארטאפים לצד החברות המובילות והותיקות במשק.

We teach what we practice
קבוצת Elad העניקה לאקדמיה חיבור לתעשיית ההייטק שאין לאף אקדמיה אחרת, בכך שאצלנו הסטודנטים לומדים את מקצועות ההייטק והדיגיטל מהאנשים המובילים בענף וגם מאיישים משרות רבות בקבוצת אלעד ובחברות מובילות אחרות במשק.

עיצוב גרפי דיגיטלי UIUX
בנטקראפט אקדמי פיתחנו קונספט לימודים חדשני של לימודי עיצוב גרפי המותאמים למוצרים דיגיטליים.
הרעיון שלנו הוא פשוט להתמקד בזמן הלימודים במה שיידרש מכם לאחריהם ובכך להכין אתכם באופן אופטימלי לקראת השתלבותכם בתעשייה.
לכן, אצלנו תוכלו ליהנות מתכנית לימודים ייחודית המשלבת לימודי אפיון חווית משתמש תוך כדי לימודי העיצוב ותאפשר לכם בסיום הלימודים להיות מאפייני ומעצבי חווית משתמש! הקורס המעודכן והמשודרג שלנו כולל גם תכנים מורחבים בעיצוב גרפי כולל קהלי יעד ובנית מותג, קופי ואימג', לוגו, בנית אתר ועיצוב לרשתות חברתיות.

איך זה יבוא לידי ביטוי? במהלך הלימודים נלמד אתכם תהליכי עבודה מתודולוגיים ממש כמו שעובדים בתעשיה ולכן כל תרגיל ופרויקט שתעצבו במהלך הלימודים יתחיל משלב המחקר, אפיון עיצוב והכנת Prototype אינטראקטיבי.

הקורס מתמקד בפן הוויזואלי של חווית המשתמש. מטרתו להעניק כלים פרקטיים והבנה ביצירת ממשק קריאטיבי וחדשני.
במהלך השנה נלמד מספר קורסי ליבה כגון, יסודות העיצוב הדיגיטלי, טיפוגרפיה דיגיטלית, עיצוב רספונסיבי מותאם לשלושת הפלטפורמות המובילות ( Web, Touch, Mobile ), עיצוב למובייל והבנה מעמיקה של 2 מערכות ההפעלה ( Ios & Android ), יצירת שפה גרפית ( Design System ), עיצוב במציאות רבודה ועוד.

במהלך הלימודים תאפיינו ותעצבו פרויקטים מגוונים שיאפשרו לכם התנסות בעיצוב מוצרים דיגיטליים תוך כדי הלימודים במטרה להתעמק בכל נושא ולייצר במהלך הלימודים פרויקטים מגוונים לתיק העבודות שלכם.
תלמדו לאפיין ולעצב אתרים נגללים, עמודי נחיתה, באנרים אינטרקטיביים, אנימציות HTML לאתרים, אתרים רספונסיביים המותאמים ל- Web ,Tablets, Mobile ועוד.

למי הקורס מתאים?
הלימודים מתאימים לכל מי שחולם להיות מעצב דיגיטל – אתרים, אפליקציות או מערכות מורכבות בעולם הדיגיטלי, עם ידע בעיצוב גרפי, שיכול גם להוביל מותגים ולעצב לרשתות חברתיות, ליצור באנרים או להוביל קמפיינים ברשת. אין צורך בידע מוקדם, אבל בודקים התאמה למסלול באמצעות ראיון אישי ותיאום ציפיות אל מול הסטודנטים.

 

הקורסים הקרובים:

08.05.24 (קורס בוקר)

28.05.24 (קורס ערב)

מחיר הקורס:

24,000 כולל מע"מ

57 מפגשים 4 שעות כל מפגש

סה"כ 300 שעות + 20 שעות סדנת יציאה לשוק העבודה

17:00-21:00|(קורס ערב) ימי ג'

09:00-13:00|(קורס בוקר) ימי א' ו-ד'

משך הלימודים:

7 חודשים (2 מפגשים בשבוע) (קורס בוקר)

14 חודשים (מפגש בשבוע) (קורס ערב)

בנוסף 20 שעות (5 מפגשים) סדנת הכנה לשוק העבודה

משרדי נטקראפט, הירקון 23 בני ברק

*ניתן ללמוד בזום לייב וכלל השיעורים מוקלטים לצפייה חוזרת

*קיימת אפשרות לימוד נוספת בסניף צפון (חיפה) ובסניף דרום (אשקלון)

נטקראפט אקדמי הינה האקדמיה המובילה בעולמות הדיגיטל וההייטק כבר יותר מ- 15 שנה.
והחל משנת 2017 חלק מקבוצת Elad Software System, בית התכונה המוביל בישראל, שהביאה עימה יתרונות רבים לסטודנטים שלנו.

קבוצת Elad Software Systems, בעלת יותר מ-1,200 עובדים שנושמים, עובדים ויוצרים את הפרויקטים הגדולים והמתקדמים בתחומי​ ה– UI/UX , פיתוח, CRM, אי קומרס, BI וניהול מוצר לסטארטאפים לצד החברות המובילות והותיקות במשק.

We teach what we practice
קבוצת Elad העניקה לאקדמיה חיבור לתעשיית ההייטק שאין לאף אקדמיה אחרת, בכך שאצלנו הסטודנטים לומדים את מקצועות ההייטק והדיגיטל מהאנשים המובילים בענף וגם מאיישים משרות רבות בקבוצת אלעד ובחברות מובילות אחרות במשק.

עיצוב גרפי דיגיטלי UIUX
בנטקראפט אקדמי פיתחנו קונספט לימודים חדשני של לימודי עיצוב גרפי המותאמים למוצרים דיגיטליים.
הרעיון שלנו הוא פשוט להתמקד בזמן הלימודים במה שיידרש מכם לאחריהם ובכך להכין אתכם באופן אופטימלי לקראת השתלבותכם בתעשייה.
לכן, אצלנו תוכלו ליהנות מתכנית לימודים ייחודית המשלבת לימודי אפיון חווית משתמש תוך כדי לימודי העיצוב ותאפשר לכם בסיום הלימודים להיות מאפייני ומעצבי חווית משתמש! הקורס המעודכן והמשודרג שלנו כולל גם תכנים מורחבים בעיצוב גרפי כולל קהלי יעד ובנית מותג, קופי ואימג', לוגו, בנית אתר ועיצוב לרשתות חברתיות.

איך זה יבוא לידי ביטוי? במהלך הלימודים נלמד אתכם תהליכי עבודה מתודולוגיים ממש כמו שעובדים בתעשיה ולכן כל תרגיל ופרויקט שתעצבו במהלך הלימודים יתחיל משלב המחקר, אפיון עיצוב והכנת Prototype אינטראקטיבי.

הקורס מתמקד בפן הוויזואלי של חווית המשתמש. מטרתו להעניק כלים פרקטיים והבנה ביצירת ממשק קריאטיבי וחדשני.
במהלך השנה נלמד מספר קורסי ליבה כגון, יסודות העיצוב הדיגיטלי, טיפוגרפיה דיגיטלית, עיצוב רספונסיבי מותאם לשלושת הפלטפורמות המובילות ( Web, Touch, Mobile ), עיצוב למובייל והבנה מעמיקה של 2 מערכות ההפעלה ( Ios & Android ), יצירת שפה גרפית ( Design System ), עיצוב במציאות רבודה ועוד.

במהלך הלימודים תאפיינו ותעצבו פרויקטים מגוונים שיאפשרו לכם התנסות בעיצוב מוצרים דיגיטליים תוך כדי הלימודים במטרה להתעמק בכל נושא ולייצר במהלך הלימודים פרויקטים מגוונים לתיק העבודות שלכם.
תלמדו לאפיין ולעצב אתרים נגללים, עמודי נחיתה, באנרים אינטרקטיביים, אנימציות HTML לאתרים, אתרים רספונסיביים המותאמים ל- Web ,Tablets, Mobile ועוד.

למי הקורס מתאים?
הלימודים מתאימים לכל מי שחולם להיות מעצב דיגיטל – אתרים, אפליקציות או מערכות מורכבות בעולם הדיגיטלי, עם ידע בעיצוב גרפי, שיכול גם להוביל מותגים ולעצב לרשתות חברתיות, ליצור באנרים או להוביל קמפיינים ברשת. אין צורך בידע מוקדם, אבל בודקים התאמה למסלול באמצעות ראיון אישי ותיאום ציפיות אל מול הסטודנטים.

 

נושאי הלימוד

1
17 מפגשים בנושא תוכנות+ מבוא
במהלך הקורס נלמד את התוכנות הבאות:

Photoshop: תוכנת הדגל של Adobe CC, המאפשרת יצירת פתרונות דיגיטליים מורכבים ועיבוד תמונה, כולל שימוש בכלי AI.

-5 שיעורים פרונטליים + 4 שיעורים מוקלטים. היקף למידה של 8 שיעורי פוטושופ.

Illustrator: התוכנה של Adobe ,שמאפשרת יצירת פתרונות וקטורים, אילוסטרציות, אייקונים ואיורים.

-3 שיעורים פרונטליים + 6 שיעורים מוקלטים היקף הלמידה הוא 9 שיעורי אילוסטרייטור.

Figma: התוכנה שכבשה את עולם העיצוב הדיגיטלי, תוכנת Web לאפיון מוצרים, עיצוב ממשקים ו- Prototyping ,ללא צורך בתוכנות צד שלישי.

-5 שיעורים פרונטליים + 5 שיעורים מוקלטים. היקף למידה של 9 שיעורי פיגמה.

✓ AI: שיעור שכולל כלים כמו MidJourney, Chat GPT, Recraft, FIrefly ועוד

2
21 מפגשים בנושאי עיצוב גרפי ועיצוב מרקטיאלי
✓ יסודות העיצוב הדיגיטלי: קומפוזיציה – כיצד ניתן לשלב רכיבים שונים על גבי המסך אחד לצד השני בהיבטים צורניים. גיאומטריים (כיצד הם משתלבים ו-תומכים אחד בשני) ו-היררכיים (התייחסות לחשיבות שלהם על גבי המסך). צבע – כיצד ניתן להתאים צבעים למוצרים דיגיטליים, לשלב בין צבעי מותג לצבעים פונקציונליים (התומכים בממשק) ומה המשמעות של הצבעוניות שבחרנו למשתמשי הקצה שלנו. טיפוגרפיה

✓ יסודות העיצוב הדיגיטלי:

קומפוזיציה – כיצד ניתן לשלב רכיבים שונים על גבי המסך אחד לצד השני בהיבטים צורניים. גיאומטריים (כיצד הם משתלבים ו-תומכים אחד בשני) ו-היררכיים (התייחסות לחשיבות שלהם על גבי המסך).

צבע – כיצד ניתן להתאים צבעים למוצרים דיגיטליים, לשלב בין צבעי מותג לצבעים פונקציונליים (התומכים בממשק) ומה המשמעות של הצבעוניות שבחרנו למשתמשי הקצה שלנו.

טיפוגרפיה – נלמד באילו פונטים מומלץ להשתמש בפלטפורמות הדיגיטליות (מחשבים, טלפונים חכמים ומכשירי מגע), כיצד משפיעה הטיפוגרפיה על העיצוב שלנו, על היררכית המידע ועל נוחות הקריאה וההבנה של משתמשי הקצה שלנו.

פרויקט עיצוב – את החלק הזה של הקורס, נחתום בהגשת תרגיל חצי, פרויקט עיצוב בסדר גודל של עבודה
לתיק העבודות שלכם. העבודה תוצג מול מבקרים חיצוניים, מתעשיית העיצוב בארץ.

יצירת שפה גרפית:

עבודה עם גריד
בחירת פלטה צבעונית התומכת במותג
ובהיבטים פונקציונליים.
בחירת פונטים ומשקלים נכונים.
שימוש באלמנטים גרפיים מותאמים.
יצירת שפה אייקונית.

קהל יעד ובנית מותג:

מה זה מותג? איך חושבים על מותג? איך מבדלים ממותגים אחרים? הרחבה של הפרסונה שלנו, לקהל יעד, מפה תפישתית, טאגליין, מבט על מותגים מובילים.

קופי ואימג':

איזו שפה עיצובית מתאימה לקהל? למה שאבחר באיור ולא בצילום? כתיבת קופי לפי קהל היעד, בוט, אתגרים בכתיבת קופי בעברית, טרנדים

לוגו:

מה זה לוגו טוב? עקרונות וסוגים שונים של לוגואים, איך לוגו טוב מבטא את ערכי המותג

בניית אתר: בניית אתר ב- Wix, SEO ו- Google Analytics, ביקורת לוגו

כלים לשימור לקוחות ורשתות חברתיות:
פלטפורמות של מדיה חברתית, דוגמאות למהלכים טובים של מותגים Email, Newsletter הכרת Mailchimp / כלים מקבילים
הגשת פרויקט מרקטינג עם מבקרים מהתעשייה

 

 

3
19 שיעורים - אפיון מוצרים דיגיטליים + 9 שיעורים לצפייה מהבית
במהלך חלק זה נלמד: ✓ על תהליכי העבודה משלב המחקר, האפיון, העיצוב והתכנות ✓ חשיבה יצירתית, עיצוב במרחב פתרונות דיגיטליים במרחב באמצעות שימוש במציאות רבודה ✓ עיצוב אנימציות בממשקים ✓ טכנולוגיה ועיצוב ✓ טרנדים ומקורות השראה ✓ עיצוב ואפיון מוצרים דיגיטליים למכשירי מגע ✓ עיצוב רספונסיבי ✓ אנליטיקס למעצבים: איסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתרי אינטרנט כולל פירוט על מקורות התנועה ואמצעי המכירות. ✓ הכנה

✓ יסודות האפיון:

מבוא לחווית משתמש – מהי חוויית משתמש ומה משפיע עליה? נדבר על אבני הבסיס של חוויית המשתמש האופטימלית – שמישות,
שימושיות, נגישות, הנאה, אסתטיקה, זמינות ושליטת משתמש. נדון לעומק בעקרונות מתקדמים בחוויית
המשתמש, כמו שמירה על קונבנציות, עקביות, גמישות ופשטות. בנוסף, נבין את תפקידו ומטרותיו של
המעצב בארגונים שונים )סטארט-אפ, חברת פרויקטים, חברת מוצר ועוד).

מבוא לתפקיד המאפיין – מה בין אפיון ועיצוב? מה עושה מעצב מוצר הלכה למעשה? והיכן עובר הגבול בין UX ו-UI .אפיון ועיצוב
הם שני תחומים שמתקיימים אחד לצד השני ומפרים זה את זה. בשיעור נלמד מה עושה מאפיין/ת חוויית
משתמש בארגון ונכיר כלים מתקדמים ליצירת רעיונות לממשקים חדשניים. נלמד כיצד עובדים יחדיו
מאפייני חוויית משתמש, מעצבים גרפיים, מתכנתים ומנהלי מוצר. נלמד כיצד לבצע אפיון אפקטיבי ומונחה
פעולה של מסכים מרכזיים, נכיר מתודולוגיות אפיון שונות ועוד.
כדי להגיע לאפיון מנצח נלמד לשלב בין כמה שיטות, שיאפשרו לכם לבחון מספר רב של רעיונות בזמן קצר.
אחד היתרונות של צוות ה-UX של האקדמיה, הוא השימוש בשיטות סדורות לאפיון ופיצוח קונספטים.

סדנת Figma – תרגול מעשי של כלי העיצוב החל מתכנון Prototyping ,Wireframes ,עיצוב ואנימציה. התוכנה
המובילה לעיצוב ואפיון חווית משתמש בעולם היא Figma ,ומרבית הארגונים בעולם עברו
לעבוד בה. איזה מסך מקושר לאיזה מסך? מה קורה על המסך כשלוחצים כפתור? איך מתבצעת
האינטראקציה בין המסכים ועיצוב מיקרו אינטראקציות בפעולות על המסך עצמו, כיצד בונים
קומפוננטות ואלמנטים עיצוביים שאפשר להשתמש בהם שוב ושוב – כל זה ועוד.

כללים ליצירת חווית שימוש אפקטיבית – נעבור על כללי היסוד לאפיון ממשקים, על תהליך יצירת תחושת סיפוק אצל משתמשים ועל אופטימיזציית
תכנים לסריקה. אפיון פשוט ונטול פיצ‘רים עלול לשעמם את המשתמש ומנגד, ריבוי פיצ‘רים יכול להעמיס
על המערכת, לבלבל את המשתמש ולהוביל לנטישה. כיצד מוצאים את האיזון הראוי? בנוסף, נתייחס
לנושאים כמו אפיון מבנה אופטימאלי ואפקטיבי של מסכים, הנעת משתמשים לפעולה, סיפוק מיידי של
המשתמשים, צמצום תסכול ונקודות חיכוך, התאמת תכנים לסריקה ועוד.

תפישה מרחבית וקשב חזותי – תהליכים קוגניטיביים – מהן מגבלותיו של המשתמש וכיצד הוא חווה את המפגש עם מערכות מידע? בשיעור נצלול אל העולם
הקוגניטיבי של המשתמשים. כדי ליצור ממשק אפקטיבי, חייבים להבין את מגבלותי המשתמש, ואת האופן
שבו הוא מפענח וחווה אינטראקציה עם מערכות. זוהי למעשה נקודת המפגש הקריטית בין אדם למכונה.
נלמד מהם מודלים מנטאליים וכיצד מתאימים ממשקים למודלים אלו, נבין כיצד המשתמש מפנה קשב
לגירויים וויזואליים וכיצד לגרום לו לתשומת לב, כיצד בנייה נכונה של היררכיית תכנים ושימוש בעקרונות
מבוססים מחקרית כמו פסיכולוגיית הגשטלט, תאוריות עיבוד מידע, Law s’Hick ותפיסה מרחבית, מסייעים
למשתמש להתמודד עם עומס תוכן ועוזרים להניע אותו לפעולה.

בחלק זה נלמד:
✓ מחקר מקדים על תהליכי העבודה
ארכיטקטורת מידע ונגישות
UX למובייל: עיצוב אפליקציות ואתרים למכשירים ניידים
✓ אנימציה בממשקים וכלים מתקדמים

✓ עיצוב רספונסיבי ומבוא ל- Systems Design / Design Atomic

✓ סדנת דשבורד, אינפוגרפיקה ו- Visualisation Data

✓ פיתוח למעצבים + Handoff
✓ תיק עבודות
הכנה לשוק העבודה
✓ סדנת מנטורינג ותכנון קריירה

הכירו את המרצים שלכם

Glazer-4917

עידו זייפמן

עידו זייפמן

מייסד קהילת FIGMA ישראל. מייעץ ומוביל את תהליכי העיצוב בCentrica Business-Solution, שהיא חברת בת של Centrica ומלווה ומייעץ לצוות העיצוב ב-Munters וליזמים וסטרטאפים.

עידו זייפמן

מנהל אקדמי - 'היום שאחרי'

מייסד קהילת FIGMA ישראל. מייעץ ומוביל את תהליכי העיצוב בCentrica Business-Solution, שהיא חברת בת של Centrica ומלווה ומייעץ לצוות העיצוב ב-Munters וליזמים וסטרטאפים.
תמונה7

דקל מועלם

דקל מועלם

בעל נסיון של 27 שנים בעולמות העיצוב, Designer & Co-Founder בחרת Zepla, מחבר למעלה מ-10 ספרי הדרכה בעולם העיצוב, מנהל קבוצות הפייסבוק Masters למעצבים ומרצה לעיצוב חוויית משתמש ובינה מלאכותית באוניברסיטת אריאל. בעל תואר BA במדעי החברה והרוח ו- MA בתרבות הקולנוע. מנהל את קורסי העיצוב והבינה מלאכותית בנטקרפט ומרצה בקורסי עיצוב מוצר.

דקל מועלם

מנהל אקדמי - קורסי עיצוב

בעל נסיון של 27 שנים בעולמות העיצוב, Designer & Co-Founder בחרת Zepla, מחבר למעלה מ-10 ספרי הדרכה בעולם העיצוב, מנהל קבוצות הפייסבוק Masters למעצבים ומרצה לעיצוב חוויית משתמש ובינה מלאכותית באוניברסיטת אריאל. בעל תואר BA במדעי החברה והרוח ו- MA בתרבות הקולנוע. מנהל את קורסי העיצוב והבינה מלאכותית בנטקרפט ומרצה בקורסי עיצוב מוצר.

Glazer-4971

איתי קורוניו

איתי קורוניו

מאפיין, נושם ומנהל מוצרים דיגיטליים ואפיונם מזה כ-15 שנה.
כתב, ערך וניהל תוכן במגוון מיזמים ומגזינים וניהל מחלקות חווית משתמש

איתי קורוניו

מוביל תחום המנטורינג של תחום האפיון באקדמיה ובעל סטודיו UX/UI ופיתוח

מאפיין, נושם ומנהל מוצרים דיגיטליים ואפיונם מזה כ-15 שנה.
כתב, ערך וניהל תוכן במגוון מיזמים ומגזינים וניהל מחלקות חווית משתמש

תמונה12

יובל ברקאי

יובל ברקאי

מתכנן ומפתח מוצרי Web ומובייל למעלה מעשרים שנה כעצמאי ושכיר בחברות שונות כגון Amdocs, Taro, Starhome, Orad וסטארטאפים שונים עם התמחות בפיתוח קונספטים למוצרים חדשים/

יובל ברקאי

מעצב ויועץ חווית משתמש ומוצר

מתכנן ומפתח מוצרי Web ומובייל למעלה מעשרים שנה כעצמאי ושכיר בחברות שונות כגון Amdocs, Taro, Starhome, Orad וסטארטאפים שונים עם התמחות בפיתוח קונספטים למוצרים חדשים/
Irmi-Arieli

ירמי אריאלי

ירמי אריאלי

בכירי המרצים בישראל בתחומי העיצוב והגרפיקה, בעל ניסיון של 18 שנה בהוראה והדרכה ומכותבי סדרת הספרים “המדריך המלא לאילוסטרייטור” ו״קיצורים בפוטושופ״ . במהלך השנים האחרונות לימד עיצוב וגרפיקה בבצלאל, שנקר, הדסה, מנטור, ויצו חיפה, מכללת רופין ומכללת פרוג. בעליו של סטודיו עצמאי המתמחה בעיצוב וביצוע גרפי לעולמות הדפוס והאופנה.

ירמי אריאלי

מרצה לקורס העיצוב המורחב

בכירי המרצים בישראל בתחומי העיצוב והגרפיקה, בעל ניסיון של 18 שנה בהוראה והדרכה ומכותבי סדרת הספרים “המדריך המלא לאילוסטרייטור” ו״קיצורים בפוטושופ״ . במהלך השנים האחרונות לימד עיצוב וגרפיקה בבצלאל, שנקר, הדסה, מנטור, ויצו חיפה, מכללת רופין ומכללת פרוג. בעליו של סטודיו עצמאי המתמחה בעיצוב וביצוע גרפי לעולמות הדפוס והאופנה.

מרצים לאתר נטקראפט (2)

יריב בן אליעזר

יריב בן אליעזר

בכיר בנטקראפט. כיום מוביל את פרויקט שטראוס מים. מומחה לאינטראקציות ומיקרו-אינטראקציות UX UI מעצב
מרצה מוביל ואחראי תחום לימודי התוכנות בקורסי עיצוב הממשקים.

יריב בן אליעזר

מרצה בכיר, מוביל ואחראי תחום לימודי התוכנות בקורסי עיצוב הממשקים.

בכיר בנטקראפט. כיום מוביל את פרויקט שטראוס מים. מומחה לאינטראקציות ומיקרו-אינטראקציות UX UI מעצב
מרצה מוביל ואחראי תחום לימודי התוכנות בקורסי עיצוב הממשקים.

asaf beer

אסף באר

אסף באר

דוקטורנט בפסיכולוגיה קוגניטיבית. בעל רקע בתכנות, ניהול פיתוח וייעוץ עסקי. מתמקד בגידול עסקים דיגיטליים על בסיס ניתוח תהליכים, התנהגות גולשים ועיצוב מונחה נתונים.

אסף באר

ראש צוות אפיון בנטקראפט

דוקטורנט בפסיכולוגיה קוגניטיבית. בעל רקע בתכנות, ניהול פיתוח וייעוץ עסקי. מתמקד בגידול עסקים דיגיטליים על בסיס ניתוח תהליכים, התנהגות גולשים ועיצוב מונחה נתונים.

IMG_4565-1-מיכל-מתוקן-1-1-e1650974435129

מיכל שטיין דפנא

מיכל שטיין דפנא

לשעבר ux designer ב AT&T וב HPE, ובעבר ראש צוות ux בחברת הייעוץ matrix experience.

בוגרת תואר ראשון בפילוסופיה, ולימודי פסיכותרפיה.

 

מיכל שטיין דפנא

Design team lead בחברת המוצר Skai

לשעבר ux designer ב AT&T וב HPE, ובעבר ראש צוות ux בחברת הייעוץ matrix experience.

בוגרת תואר ראשון בפילוסופיה, ולימודי פסיכותרפיה.

 

קודם
הבא

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם