fbpx
site logo

We Teach What We Practice.

עיצוב ואפיון מוצר דיגיטלי UX/UI

עיצוב ואפיון מוצרים דיגיטליים ומערכות מורכבות

נטקראפט אקדמי הינה האקדמיה המובילה בעולמות הדיגיטל וההייטק כבר יותר מ- 15 שנה.
והחל משנת 2017 חלק מקבוצת Elad Software System, בית התכונה המוביל בישראל, שהביאה עימה יתרונות רבים לסטודנטים שלנו.

קבוצת Elad Software Systems, בעלת יותר מ-1,200 עובדים שנושמים, עובדים ויוצרים את הפרויקטים הגדולים והמתקדמים בתחומי​ ה– UI/UX , פיתוח, CRM, אי קומרס, BI וניהול מוצר לסטארטאפים לצד החברות המובילות והותיקות במשק.

We teach what we practice
קבוצת Elad העניקה לאקדמיה חיבור לתעשיית ההייטק שאין לאף אקדמיה אחרת, בכך שאצלנו הסטודנטים לומדים את מקצועות ההייטק והדיגיטל מהאנשים המובילים בענף וגם מאיישים משרות רבות בקבוצת אלעד ובחברות מובילות אחרות במשק.

עיצוב ואפיון מוצר דיגיטלי UX/UI

הלימודים מתאימים לכל מי שחולם להיות מאפיין או מעצב דיגיטל – אתרים, אפליקציות או מערכות מורכבות בעולם הדיגיטלי, עם ידע בעיצוב גרפי, שיכול גם להוביל מותגים ולעצב לרשתות חברתיות, ליצור באנרים או להוביל קמפיינים ברשת. אין צורך בידע מוקדם, אבל בודקים התאמה למסלול באמצעות ראיון אישי ותיאום ציפיות אל מול הסטודנטים.

שילוב בין אפיון לעיצוב של מוצרים דיגיטליים (UI/UX)

במהלך הקורס נלמד נושאי ליבה, כמו: כללים ליצירת חווית שימוש אפקטיבית, תפיסה מרחבית וקשב חזותי, תהליכים קוגניטיביים, מחקר, ארכיטקטורת מידע ונגישות, חווית משתמש למובייל: עיצוב אפליקציות ואתרים
למכשירים ניידים, אנימציה בממשקים וכלים מתקדמים, עקרונות UI לממשקים דיגיטליים, עיצוב רספונסיבי ומבוא ל-systems Design / design Atomic, סדנת דשבורד, דאטא ויז ואינפוגרפיקס, שיעורי פיתוח (5HTML 3,CSS), עיצוב מערכות מורכבות ונושאים נוספים שמותאמים לעולם הדיגיטלי הדינאמי והמשתנה.
באקדמיה תוכלו ליהנות מתכנית לימודים ייחודית, שמשלבת לימודי ליבת אפיון חווית משתמש, מבלי לוותר על העמקת התוצר העיצובי ובתום הלימודים תוכלו להשתלב כמעצבי UX/UI. במהלך הלימודים נלמד אתכם תהליכי עבודה מתודולוגיים – מזיהוי צורך ועד יצירת מוצר מוגמר. כל פרויקט שתעצבו במהלך הלימודים, יתחיל משלב המחקר, דרך אפיון אופטימלי, עיצוב מוקפד ועד הכנת Prototype אינטראקטיבי. ב- Academy Netcraft פיתחנו קונספט לימודים חדשני – להתמקד בזמן הלימודים במה שיידרש מכם לאחריהם, ובכך להכין אתכם באופן אופטימלי לקראת השתלבות בשוק העבודה.

בואו לקחת חלק במהפך המתרחש, מהפך המדיה הדיגיטלית רווית המסכים, החל מהמחשב דרך הסלולר ועד לעיצוב הלביש (Apple watch,Google glass ועוד) ולצאת עם כלים וידע נרחב, תיק עבודות מרשים בדרך לשדרוג הקריירה.

הקורסים הקרובים:

31.07.2024

מחיר הקורס:

14900 כולל מע"מ

35 מפגשים פעמיים בשבוע ראשון + רביעי בערב – סה"כ 4 חודשים

 

משך הלימודים:

170 שעות + 20 סדנת יציאה לשוק העבודה.

סה"כ 4 חודשים

משרדי נטקראפט, הירקון 23 בני ברק

*ניתן ללמוד בזום לייב*

נטקראפט אקדמי הינה האקדמיה המובילה בעולמות הדיגיטל וההייטק כבר יותר מ- 15 שנה.
והחל משנת 2017 חלק מקבוצת Elad Software System, בית התכונה המוביל בישראל, שהביאה עימה יתרונות רבים לסטודנטים שלנו.

קבוצת Elad Software Systems, בעלת יותר מ-1,200 עובדים שנושמים, עובדים ויוצרים את הפרויקטים הגדולים והמתקדמים בתחומי​ ה– UI/UX , פיתוח, CRM, אי קומרס, BI וניהול מוצר לסטארטאפים לצד החברות המובילות והותיקות במשק.

We teach what we practice
קבוצת Elad העניקה לאקדמיה חיבור לתעשיית ההייטק שאין לאף אקדמיה אחרת, בכך שאצלנו הסטודנטים לומדים את מקצועות ההייטק והדיגיטל מהאנשים המובילים בענף וגם מאיישים משרות רבות בקבוצת אלעד ובחברות מובילות אחרות במשק.

עיצוב ואפיון מוצר דיגיטלי UX/UI

הלימודים מתאימים לכל מי שחולם להיות מאפיין או מעצב דיגיטל – אתרים, אפליקציות או מערכות מורכבות בעולם הדיגיטלי, עם ידע בעיצוב גרפי, שיכול גם להוביל מותגים ולעצב לרשתות חברתיות, ליצור באנרים או להוביל קמפיינים ברשת. אין צורך בידע מוקדם, אבל בודקים התאמה למסלול באמצעות ראיון אישי ותיאום ציפיות אל מול הסטודנטים.

שילוב בין אפיון לעיצוב של מוצרים דיגיטליים (UI/UX)

במהלך הקורס נלמד נושאי ליבה, כמו: כללים ליצירת חווית שימוש אפקטיבית, תפיסה מרחבית וקשב חזותי, תהליכים קוגניטיביים, מחקר, ארכיטקטורת מידע ונגישות, חווית משתמש למובייל: עיצוב אפליקציות ואתרים
למכשירים ניידים, אנימציה בממשקים וכלים מתקדמים, עקרונות UI לממשקים דיגיטליים, עיצוב רספונסיבי ומבוא ל-systems Design / design Atomic, סדנת דשבורד, דאטא ויז ואינפוגרפיקס, שיעורי פיתוח (5HTML 3,CSS), עיצוב מערכות מורכבות ונושאים נוספים שמותאמים לעולם הדיגיטלי הדינאמי והמשתנה.
באקדמיה תוכלו ליהנות מתכנית לימודים ייחודית, שמשלבת לימודי ליבת אפיון חווית משתמש, מבלי לוותר על העמקת התוצר העיצובי ובתום הלימודים תוכלו להשתלב כמעצבי UX/UI. במהלך הלימודים נלמד אתכם תהליכי עבודה מתודולוגיים – מזיהוי צורך ועד יצירת מוצר מוגמר. כל פרויקט שתעצבו במהלך הלימודים, יתחיל משלב המחקר, דרך אפיון אופטימלי, עיצוב מוקפד ועד הכנת Prototype אינטראקטיבי. ב- Academy Netcraft פיתחנו קונספט לימודים חדשני – להתמקד בזמן הלימודים במה שיידרש מכם לאחריהם, ובכך להכין אתכם באופן אופטימלי לקראת השתלבות בשוק העבודה.

בואו לקחת חלק במהפך המתרחש, מהפך המדיה הדיגיטלית רווית המסכים, החל מהמחשב דרך הסלולר ועד לעיצוב הלביש (Apple watch,Google glass ועוד) ולצאת עם כלים וידע נרחב, תיק עבודות מרשים בדרך לשדרוג הקריירה.

נושאי הלימוד

1
FIGMA
התוכנה שכבשה את עולם העיצוב הדיגיטלי

Figma:  תוכנת Web לאפיון מוצרים, עיצוב ממשקים ו- Prototyping ,ללא צורך בתוכנות צד שלישי.

-5 שיעורים פרונטליים + 5 שיעורים מוקלטים. היקף למידה של 9 שיעורי פיגמה.

 

2
AI
נלמד את התוכנות והחידושים האחרונים בעולם הבינה המלאכותית

✓ AI: שיעור שכולל כלים כמו MidJourney, Chat GPT, Recraft, FIrefly ועוד

1
מבוא לחוויית משתמש
כניסה לעולם עיצוב חווית המשתמש – שינוי תפיסה

מהי חוויית משתמש ומה משפיע עליה?  נדבר על אבני הבסיס של חוויית המשתמש האופטימלית – שמישות, שימושיות, נגישות, הנאה, אסתטיקה, זמינות ושליטת משתמש.

נדון לעומק בעקרונות מתקדמים בחוויית המשתמש, כמו שמירה של קונבנציות, עקביות, גמישות ופשטות.

בנוסף, נבין את תפקידו ומטרותיו של המעצב בארגונים שונים (סטארט-אפ, חברת פרויקטים).

2
מבוא לתפקיד המאפיין
הכרות עם יכולות הממשק בסביבת הדפדפן ופתרונות למגבלות

מה בין אפיון ועיצוב? מה עושה מעצב מוצר הלכה למעשה? והיכן עובר הגבול בין UX ו-UI .אפיון ועיצוב
הם שני תחומים שמתקיימים אחד לצד השני ומפרים זה את זה. בשיעור נלמד מה עושה מאפיין/ת חוויית
משתמש בארגון ונכיר כלים מתקדמים ליצירת רעיונות לממשקים חדשניים. נלמד כיצד עובדים יחדיו
מאפייני חוויית משתמש, מעצבים גרפיים, מתכנתים ומנהלי מוצר. נלמד כיצד לבצע אפיון אפקטיבי ומונחה
פעולה של מסכים מרכזיים, נכיר מתודולוגיות אפיון שונות ועוד.

3
כללים ליצירת חווית שימוש אפקטיבית
כיצד מוצאים את האיזון הראוי על תהליך יצירת תחושת סיפוק אצל המשתמש

נעבור על כללי היסוד לעיצוב ממשקים, על תהליך יצירת תחושת סיפוק אצל המשתמשים ועל אופטימיזציית תכנים לסריקה.

בשיעור נלמד את כללי היסוד המבטיחים חוויית משתמש טובה. נתייחס לנושאים כמו אפיון מבנה אופטימאלי ואפקטיבי של מסכים, הנעת משתמשים לפעולה, סיפוק מיידי של המשתמשים, צמצום תסכול ונקודות חיכוך, התאמת תכנים לסריקה ועוד.

4
תפיסה מרחבית וקשב חזותי
יכולותיהם ומגבלותיהם של המשתמשים וכיצד הוא/היא חווים את המפגש עם מערכות מידע?

מהן מגבלותיו של המשתמש וכיצד הוא חווה את המפגש עם מערכות מידע?

בשיעור נצלול אל העולם הקוגניטיבי המרתק של המשתמשים. על מנת ליצור ממשק אפקטיבי, חייבים להבין את מגבלותיו של המשתמש, ואת האופן בו הוא מפענח וחווה אינטראקציה עם מערכות מידע. זוהי למעשה נקודת המפגש הקריטית בין אדם למכונה.

נלמד מהם מודלים מנטאליים וכיצד מתאימים ממשקים למודלים אלו, נבין כיצד המשתמש מפנה קשב לגירויים וויזואליים וכיצד לגרום לו או לה "לשים לב", וכיצד בנייה נכונה של היררכיית תכנים ושימוש בעקרונות מבוססים מחקרית כמו פסיכולוגיית הגשטלט, תאוריות עיבוד מידע Hick's Law ותפיסה מרחבית, מסייעים למשתמש להתמודד עם עומס תוכן ועוזרים להניע לפעולה.

5
מחקר מקדים
מחקר מוצר וארגון

שלב המחקר הוא קריטי להצלחה שלנו כאנשי מקצוע. שימוש נכון בכלי המחקר השונים יחשפו בפנינו
צרכים, בעיות ופתרונות עוד לפני התחלת תהליך האפיון. בשיעור תיחשפו לתהליכי המחקר המקדים של
הסטודיו שלנו, עבור הלקוחות ביטוח ישיר, kids, Yes, Dell ועוד.
נלמד מדוע מחקר חיוני לתהליך היצירה וכיצד ניתן בעזרת שיטות מחקר שונות לשפר ואף להבטיח את
הצלחת הממשק. נלמד על מחקר מוצר וארגון, מחקר שוק ומתחרים ומחקרי משתמשים, תוך הבנה של כלים
ומתודולוגיות שונים. בשיעור נשים דגש על Design Centered User ,נדון בכלים העומדים לרשותנו להבנה
טובה יותר של המשתמשים ונציג דוגמאות ממסמכי פרסונות שיצרנו לאתרים מובילים בישראל ובעולם.

6
ארכיטקטורת מידע
תכנון וארגון המידע והכרת הנתיבים הקריטיים שעוזרים לתת מענה למשתמשים

תכנון וארגון המידע והכרת הנתיבים המרכזיים הנם תהליכי עבודה קריטיים שנותנים מענה למשתמשים בכל הקשור לתכנון המסע שלהם בנבכי המערכת, על מנת ליצור מסכים אינטואיטיביים אשר יאפשרו למשתמשים לאתר תכנים ולבצע פעולות בפשטות ובמהירות.

7
סביבת המובייל: עיצוב אפליקציות ואתרים למכשירים ניידים
פלטפורמות מכשירי המובייל ותהליכי העיצוב בסביבה הסלולרית

עיצוב לפלטפורמות סמארטפונים והפתרונות העומדים לרשותנו:

בשיעור נדון בתהליכי העיצוב בסביבת המובייל למערכות ההפעלה השונות IOS, Android

נדבר על הפתרונות העומדים לרשותנו היום – native, mobile web, hybrid ו-responsive design.  נבין מתי להשתמש בכל פתרון בליווי דוגמאות מתהליכי עיצוב אמיתיים.

בנוסף, נסביר כיצד יוצרים אפליקציה מצליחה, על היכולות של הסביבה הניידת, היכולות הייחודיות של ממשקי המגע ונסקור ממשקים חדשניים בעולם המובייל.

1
אנימציה בממשקים וכלים מתקדמים
כלי עיצוב שימושיים לעיצוב ממשקים ולהכנה לפיתוח מהצד העיצובי.

הצגת פרקטיקות מתקדמות והתייחסות לאופן העבודה בצוות העיצוב בחברת אינטרקטיב. הצגת סטנדרטים בכל הנושא לשמירת קבצים וכלי עבודה רלוונטיים (באיזה כלי משתמשים בשביל לעבוד רספונסיבית, עיצוב אייקונים, פונטים לווב). לימוד השפה המשותפת עם המפתחים, מתודות עבודה וכלים בהם אנו נעזרים בעבודה היום יומית בשביל להעביר את העיצוב שלנו בצורה המיטבית לפיתוח. נגישות בעיצוב אינטרקטיבי.

2
עיצוב רספונסיבי ומבוא ל- Systems Design / Design Atomic
שיטות עבודה ותרגול חי עם שיטת עבודה מנצחת

בשיעור זה נבחן את השינויים בין אפליקציות נייטיב, לאתרים רספונסיבים, נתכנן ונלמד כיצד לבנות
ממשקים רספונסיבים שמותאמים לכל סוגי הפלטפורמות. נעמיק במתודולוגיות לבניית מוצרים מודולרים
ונכיר את עולם המושגים הבסיסי לבניית מערכות עיצוב (Systems Design).

3
סדנת דשבורד, אינפוגרפיקה ו- Visualisation Data

בסדנה זו נלמד כיצד מתכננים דשבורד, ומה בין אינפוגרפיקה ל- Visualisation Data.

4
פיתוח למעצבים + Handoff
טכנולוגיה למעצבים ומאפיינים

עולם הקוד והפיתוח ממלא תפקיד מפתח בתהליך יצירת המוצר. איש חוויית משתמש מוצלח חייב להכיר
גם את צד הפיתוח. אנו מציעים לכם שיעור חווייתי שבמסגרתו נלמד על עולם הקוד והפיתוח ועל תפקיד
המפתח בתהליך יצירת המוצר. אל דאגה, לא תתבקשו לכתוב קוד, אבל אנחנו כן נלמד אתכם מושגים מעולם
הפיתוח. נציג לכם את היכולות הטכנולוגיות ש-JavaScript ,HTML ו -CSS מציעות כיום כדי לספק לכם
תמונה רחבה ומקצועית יותר.

5
טרנדים ומקורות השראה
היכרות עם מקורות השראה ומתי כדאי לאמץ ולזנוח טרנדים בעולם העיצוב

טרנד הוא אופנה חולפת. איך נדע מתי כדאי לנו לעלות על הגל ומתי לרדת?

במהלך ההרצאה נסקור את שלוש החברות המשפיעות ביותר בעולם בתחום עיצוב חוויית המשתמש. נבחן כיצד הן משפיעות על החיים הדיגיטליים ועל העיצובים שלנו.

במהלך השיעור נבחן מהיכן אנחנו מקבלים את מקורות ההשראה שלנו, כיצד להשתמש במקורות השראה במהלך עבודה עם הלקוחות ועל החשיבה וההבנה להיכן נושבת הרוח.

1
תיקי עבודות
כיצד נראה פורטפוליו מוצלח? מה מחפשים המעסיקים?

איך לבנות תיק עבודות ראוי שבאמצעותו נוכל להתמודד על משרות נחשקות אחרי שיצרנו עבודות שעושות

אחרי שיצרנו עבודות שעושות לנו טוב, נחשוב על קהל היעד המתאים לנו. ניערך למה המעסיקים (באמת) מחפשים במועמדים.

נציץ לתוך מוחו הקודח והמיוסר של המעסיק הפוטנציאלי שלכם, שבסה"כ מחפש את האחד או האחת!

2
פרטים נוספים סיכום והמשך הלאה
הצגת פרויקט סיכום

בשיעור האחרון יוצגו פרויקטי הסיום שלכם,התלמידים. נדבר על המגמות המובילות בעולם חוויית המשתמש עם דגש על מגמות עתידיות.

בסיום הקורס נציג את האפשרויות להמשך למידה עצמית מותאמת לתלמיד. נחלק תעודות, וכמובן, נערוך מסיבת סיום קטנה.

הכירו את המרצים שלכם

Glazer-4917

עידו זייפמן

עידו זייפמן

מייסד קהילת FIGMA ישראל. מייעץ ומוביל את תהליכי העיצוב בCentrica Business-Solution, שהיא חברת בת של Centrica ומלווה ומייעץ לצוות העיצוב ב-Munters וליזמים וסטרטאפים.

עידו זייפמן

מנהל אקדמי - 'היום שאחרי'

מייסד קהילת FIGMA ישראל. מייעץ ומוביל את תהליכי העיצוב בCentrica Business-Solution, שהיא חברת בת של Centrica ומלווה ומייעץ לצוות העיצוב ב-Munters וליזמים וסטרטאפים.
Glazer-4971

איתי קורוניו

איתי קורוניו

מאפיין, נושם ומנהל מוצרים דיגיטליים ואפיונם מזה כ-15 שנה.
כתב, ערך וניהל תוכן במגוון מיזמים ומגזינים וניהל מחלקות חווית משתמש

איתי קורוניו

מוביל תחום המנטורינג של תחום האפיון באקדמיה ובעל סטודיו UX/UI ופיתוח

מאפיין, נושם ומנהל מוצרים דיגיטליים ואפיונם מזה כ-15 שנה.
כתב, ערך וניהל תוכן במגוון מיזמים ומגזינים וניהל מחלקות חווית משתמש

asaf beer

אסף באר

אסף באר

דוקטורנט בפסיכולוגיה קוגניטיבית. בעל רקע בתכנות, ניהול פיתוח וייעוץ עסקי. מתמקד בגידול עסקים דיגיטליים על בסיס ניתוח תהליכים, התנהגות גולשים ועיצוב מונחה נתונים.

אסף באר

ראש צוות אפיון בנטקראפט

דוקטורנט בפסיכולוגיה קוגניטיבית. בעל רקע בתכנות, ניהול פיתוח וייעוץ עסקי. מתמקד בגידול עסקים דיגיטליים על בסיס ניתוח תהליכים, התנהגות גולשים ועיצוב מונחה נתונים.

קודם
הבא

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם