Netcraft Academy הינה האקדמיה המובילה בעולמות הדיגיטל וההייטק כבר יותר מ- 15 שנה.
והחל משנת 2017 חלק מקבוצת Elad Software System, בית התכונה המוביל בישראל, שהביאה עימה יתרונות רבים לסטודנטים שלנו.
קבוצת Elad Software Systems, בעלת יותר מ-1,200 עובדים שנושמים, עובדים ויוצרים את הפרויקטים הגדולים והמתקדמים בתחומי ה– UI/UX , פיתוח, CRM, אי קומרס, BI וניהול מוצר לסטארטאפים לצד החברות המובילות והותיקות במשק.
We teach what we practice
קבוצת Elad העניקה לאקדמיה חיבור לתעשיית ההייטק שאין לאף אקדמיה אחרת, בכך שאצלנו הסטודנטים לומדים את מקצועות ההייטק והדיגיטל מהאנשים המובילים בענף וגם מאיישים משרות רבות בקבוצת אלעד ובחברות מובילות אחרות במשק.
קורס ניהול מוצר
יעסוק בתהליכי העבודה והחשיבה הנדרשים ממנהלי מוצר בארגונים, בבניית אסטרטגיות נכונות, הובלת תהליכי מוצר ורעיונות חדשים, ובמתן כלים וניסיון פרקטיים לעבודה אשר יסייעו לכם בתהליך פיתוח וקידום
הקריירה שלכם כמנהלי מוצר.
מנהלי מוצר הם המנכ"לים של המוצר שלהם- אמירה זו היא אחת הסיבות העיקריות לפריחה שחווה מקצוע ניהול המוצר בשנים האחרונות.
מנהלי מוצר בארגונים שונים הם האחראים על התוויית האסטרטגיה המוצרית, שלעיתים היא אסטרטגיית החברה כולה והם אלו האחראים לתקשורת חוצת ארגון בין אנשי המכירות, השירות, הפיתוח, השיווק ועוד.
מנהלי מוצר אחראים על השגת היעדים העסקיים השונים של החברה, תוך קידום, תעדוף ופיתוח המוצרים שיביאו את החברה למקום אליו היא מכוונת.
מסע הקורס מתפרס על פני שלושה עולמות:
מבוא לניהול מוצר – מהו מנהל מוצר, שלבי החיים של המוצר
שיטות ודרכי עבודה למנהלי מוצר – מחקרי שוק ולקוחות, מדדי הצלחה, מתודולוגיית פיתוח ואנליטיקס.
אסטרטגיה – מודלים עסקיים, בניית Roadmap ,אסטרטגיות גדילה.
קהל היעד
1. מנהלי מוצר ושיווק מוצר אשר מעוניינים להרחיב ולהעמיק את הידע המקצועי ולהתעדכן בכלים ושיטות מתקדמים.
2. אנשי UI\UX ,שבמסגרת תפקידם אחראים על תחום ניהול המוצר או מתעתדים לעשות הסבה לתחום
3. בעלי תפקידים בארגון אשר עובדים לצד ניהול מוצר ורוצים להכיר בצורה מעמיקה יותר את עולמות ניהול המוצרים, חוויות משתמש ולקוח מתקדמות, הבנת השוק, הלקוחות והבעיות בהן צריך להתמקד.
17 מפגשים 3 שעות כל מפגש, 18:00-21:00 ימי ד'
תמיכה וליווי אישי צמוד גם בתום הקורס
משרדי נטקראפט, הירקון 23 בני ברק
17 מפגשים 3 שעות כל מפגש, 18:00-21:00 ימי ד'
תמיכה וליווי אישי צמוד גם בתום הקורס
משרדי נטקראפט, הירקון 23 בני ברק
Netcraft Academy הינה האקדמיה המובילה בעולמות הדיגיטל וההייטק כבר יותר מ- 15 שנה.
והחל משנת 2017 חלק מקבוצת Elad Software System, בית התכונה המוביל בישראל, שהביאה עימה יתרונות רבים לסטודנטים שלנו.
קבוצת Elad Software Systems, בעלת יותר מ-1,200 עובדים שנושמים, עובדים ויוצרים את הפרויקטים הגדולים והמתקדמים בתחומי ה– UI/UX , פיתוח, CRM, אי קומרס, BI וניהול מוצר לסטארטאפים לצד החברות המובילות והותיקות במשק.
We teach what we practice
קבוצת Elad העניקה לאקדמיה חיבור לתעשיית ההייטק שאין לאף אקדמיה אחרת, בכך שאצלנו הסטודנטים לומדים את מקצועות ההייטק והדיגיטל מהאנשים המובילים בענף וגם מאיישים משרות רבות בקבוצת אלעד ובחברות מובילות אחרות במשק.
קורס ניהול מוצר
יעסוק בתהליכי העבודה והחשיבה הנדרשים ממנהלי מוצר בארגונים, בבניית אסטרטגיות נכונות, הובלת תהליכי מוצר ורעיונות חדשים, ובמתן כלים וניסיון פרקטיים לעבודה אשר יסייעו לכם בתהליך פיתוח וקידום
הקריירה שלכם כמנהלי מוצר.
מנהלי מוצר הם המנכ"לים של המוצר שלהם- אמירה זו היא אחת הסיבות העיקריות לפריחה שחווה מקצוע ניהול המוצר בשנים האחרונות.
מנהלי מוצר בארגונים שונים הם האחראים על התוויית האסטרטגיה המוצרית, שלעיתים היא אסטרטגיית החברה כולה והם אלו האחראים לתקשורת חוצת ארגון בין אנשי המכירות, השירות, הפיתוח, השיווק ועוד.
מנהלי מוצר אחראים על השגת היעדים העסקיים השונים של החברה, תוך קידום, תעדוף ופיתוח המוצרים שיביאו את החברה למקום אליו היא מכוונת.
מסע הקורס מתפרס על פני שלושה עולמות:
מבוא לניהול מוצר – מהו מנהל מוצר, שלבי החיים של המוצר
שיטות ודרכי עבודה למנהלי מוצר – מחקרי שוק ולקוחות, מדדי הצלחה, מתודולוגיית פיתוח ואנליטיקס.
אסטרטגיה – מודלים עסקיים, בניית Roadmap ,אסטרטגיות גדילה.
קהל היעד
1. מנהלי מוצר ושיווק מוצר אשר מעוניינים להרחיב ולהעמיק את הידע המקצועי ולהתעדכן בכלים ושיטות מתקדמים.
2. אנשי UI\UX ,שבמסגרת תפקידם אחראים על תחום ניהול המוצר או מתעתדים לעשות הסבה לתחום
3. בעלי תפקידים בארגון אשר עובדים לצד ניהול מוצר ורוצים להכיר בצורה מעמיקה יותר את עולמות ניהול המוצרים, חוויות משתמש ולקוח מתקדמות, הבנת השוק, הלקוחות והבעיות בהן צריך להתמקד.
נציג מוצרים שהצליחו אל מול מוצרים שכשלו ואת הסיבות לכך – מנקודת המבט ובניתוח של מנהלי מוצר, תוך נגיעה בכלים שנלמד במהלך הקורס.
נבין מה הם הכלים שיעמדו לרשותנו כדי לנתח, להבין ולחקור מוצרים סביבנו.
ננתח כמה חברות ומוצרים של חברות מפורסמות כמו אמזון, פייסבוק, גוגל, וולט, אובר וכו ונבין מהם המרכיבים החיוניים להצלחה בעולם ניהול המוצר
נדבר על ממשקים, כישורים רכים וקשים, סוגי צוותי מוצר, אתגרים, איך נראית הצלחה של מנהל מוצר וכו'
נציג דוגמאות של צוותי מוצר שונים בחברות שונות – מהו סקווד בספוטיפיי? כיצד עובדים מנהלי מוצר בפייסבוק? ועוד…
נלמד על מודלים שונים לניתוח מעגל חיים של מוצר, כיצד עוברים משלב הרעיון לשלב הביצוע והאם כל רעיון מסתיים במוצר אמיתי. נבחין בין מוצר שלם לפיצ׳רים של מוצרים ונציג מקרי בוחן שונים – למה גוגל+ כשל, מה השינוי שעברה Monday ועוד.
נלמד מהי האחריות שלנו כמנהלי מוצר בכל שלב, כיצד מנתחים ומגדירים כל שלב ומי הם הממשקים איתם נעבוד.
נקבל כלים על מחקר משתמשים ונבין מי הם המשתמשים שלנו.
מנהלי מוצר צריכים להתמקד בבעיות, ולא בפתרונות ובמפגש זה נקבל את הכלים למקד את המאמץ שלנו בבעיות והשפעתן על החברה שלנו.
נלמד על מודל ה STARTUP LEAN ,על נתונים ומדדים (OMTM, KPI, OKR ומושגי מפתח נוספים מעולם המושגים של מנהל המוצר) ונבין איך החברות הגדולות מודדות את עצמן – מה המדד החשוב ביותר ב airbnb או ב
Facebook Messenger ?
במפגש זה נקבל כלים לעבוד בצורה אידיאלית מול הממשקים השונים בצוותים שלנו, נבין מתודולוגיית פיתוח שונות (AGILE, KANBAN, SCRUM וכו) ואיך לייצר צוות מוצר מנצח.
למה אנחנו זקוקים לשניהם כדי להצליח ונבין מה אנחנו יכולים לעשות כמנהלי מוצר כשאין לנו נתונים/דאטה לקבל החלטות נקבל כלים על מערכות אנליטיקס, הגדרת איוונטים, הצלחה, מעקב, מהו test ab ולמה אנחנו חייבים לקבל החלטות בקבוצה.
מהו הממשק, היכן נגמרת האחריות של מנהל המוצר והיכן מתחילה זו של איש ה UX .על מושגי יסוד בעולם חווית המפגש יעסוק במושגי היסוד של עולם חווית המשתמש ובדרך הנכונה בה צריכים לעבוד אנשי המוצר עם מומחי חווית המשתמש, להשלים זה את זה ולייצר עולם שבו השלם גדול מסך חלקיו.
נלמד על היחסים בין מנהלי שיווק מוצר למנהלי מוצר, נלמד על בניית תוכנית "הליכה לשוק" (GO TO MARKET) ומדוע היא צריכה להתחיל עוד בשלב הרעיון. נבחין, גם בשיעור זה, בין מוצר שלם לבין פיצ׳רים ושיפורים במוצר קיים – החל ממחקר השוק והלקוחות הקיימים ועד לאופן התקשור השונה.
נקבל כלים ונראה דוגמאות בעולמות המיצוב, מיתוג, מסג'ינג וברנדינג ומה ההשפעה שלהם על המוצר שלנו.
נלמד על תהליכי תעדוף, גמישות, שאלת שאלות ותהליך ה"מסלול הכפול" שמאפשר לנו גם לענות על צרכי הטווח הקצר וגם על האסטרטגייה של הטווח הארוך.
נדבר על דוגמאות של חברות שהמציאו מודלים עסקיים חדשים או עשו שינוי מהותי
בתעשייה שלהם. נלמד כיצד לבחון את המרחב התחרותי של המוצר שלנו, בתור מנהלי מוצר, וכיצד זה יכול להשפיע על אופן בניית המוצר שלנו והמיצוב שלו.
נלמד על אסטרטגייה של מוצר חדש מול הוספת פיצ׳רים למוצר קיים ונענה על השאלה – האם הוספת פיצ׳רים היא הכרח באסטרטגיית גדילה ו/או שימור של מוצרים.
במפגש זה נכיר את העולם המרתק של מנהלי המוצר בחברות B2B וננסה להבין כיצד נראה התפקיד של מנהלי המוצר בחברות שונות, בשלבים שונים?
חקור הזדמנויות תעסוקה ואת השלבים הבאים במסעך כמנהל מוצר (הכנה לשוק העבודה, מה מחפשים המעסיקים, איפה לחפש ולמצוא משרות בתחום/ בתפקיד וכו..)
בסיום הקורס, כל צוות יציג את המוצר שלו וצוות שיפוט של מנהלי מוצר, פיתוח ושיווק מהתעשייה, יבחרו את המנצחים.
נטקראפט אקדמי (מבית אלעד מערכות)
כתובת: הירקון 23, בני ברק
טלפון: 073-251-7780
אלעד קמפוס (לשעבר נטקראפט אקדמי)
כתובת: הירקון 23, בני ברק
טלפון: 03-578-6660